3

وزیر خارجه آلمان: اروپا باید پاسخی برای ایران داشته باشد

  • کد خبر : 306182
  • ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱

“هایکو ماس” وزیر امور خارجه آلمان روز سه‌ شنبه در اظهاراتی ادعایی اعلام کرد: اروپا باید پاسخی برای تخلفات هسته‌ای ایران پیدا کند.

“هایکو ماس” وزیر امور خارجه آلمان روز سه‌ شنبه در اظهاراتی ادعایی اعلام کرد: اروپا باید پاسخی برای تخلفات هسته‌ای ایران پیدا کند.

به گزارش افق انلاین به نقل از خبرگزاری رویترز از بروکسل، وی با اشاره به اینکه برلین نمی تواند تصمیم ایران در زمینه گام پنجم کاهش تعهدات در برجام را بپذیرد، گفت که اروپا باید واکنش نشان دهد.

ماس پس از دیدار با همتایان فرانسوی و انگلیسی خود در بروکسل، افزود: معتقدیم آنچه ایران اعلام کرده، مسیر درستی نیست؛ از این رو باید پاسخی مشترک بیابیم.

وزیر امور خارجه آلمان روز گذشته نیز در گفت وگو با رادیوی سراسری دویچلاند فانک اعلام کرد که گام پنجم هسته ای ایران نخستین گام به سوی پایان برجام است. ماس گفت: آنچه که اعلام شده با توافق (هسته ای) مطابقت ندارد. اوضاع بهتر نشده و این می تواند نخستین گام به سوی پایان این توافق و خسارتی بزرگ باشد.
وی، تصمیم هسته ای اخیر ایران را موجب “دشوارتر شدن وضع دشوار کنونی” دانست و افزود: هیچ کشوری نمی خواهد که ایران به سلاح هسته ای دست یابد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=306182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر