2

شیوع پرشتاب ابتلا به کرونا در ایتالیا؛ ۳۵۰۰ نفر در یک روز!

  • کد خبر : 314998
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷

دولت ایتالیا اعلام کرد تنها در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳۵۰۰ نفر به تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور افزوده شده است. به گزارش افق آنلاین ، دولت ایتالیا روز شنبه از ادامه روند افزایش شدید آمار مبتلایان به ویروس «کرونا» جدید (کووید-۱۹) در این کشور خبر داد. بر اساس اعلام وزارت بهداشت […]

روحیه دادن در قرنطینه به سبک ایتالیایی

دولت ایتالیا اعلام کرد تنها در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳۵۰۰ نفر به تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور افزوده شده است.

به گزارش افق آنلاین ، دولت ایتالیا روز شنبه از ادامه روند افزایش شدید آمار مبتلایان به ویروس «کرونا» جدید (کووید-۱۹) در این کشور خبر داد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ایتالیا، تنها ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۹۷ نفر به تعداد مبتلایان به این ویروس در ایتالیا افزوده شده است. با این افزایش بی‌سابقه، تعداد مبتلایان به کرونا در ایتالیا به ۲۱۱۵۷ نفر رسیده است و این کشور همچنان بعد از چین بیشترین تعداد ابتلا به کرونا در جهان را دارد.

به گفته دولت ایتالیا، از دیروز ۱۷۵ نفر هم بر آمار قربانیان این ویروس در این کشور اضافه شده است. با آمار امروز، تاکنون جمعا دستکم ۱۴۴۱ نفر در ایتالیا به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

شدت فراگیری کرونا در ایتالیا به حدی است که دولت این کشور از چند روز پیش در سرتاسر ایتالیا قرنطینه عمومی برقرار کرده و مردم را از حضور غیرموجه در خیابان‌ها منع کرده است. آماری که امروز اعلام شد، مربوط به افرادی است که احتمالا پیش از قرنطینه، به کرونا مبتلا شده‌اند.

سازمان جهانی بهداشت با اشاره به روند افزایش شدید آمار مبتلایان به کرونا در اروپا، این قاره را مرکز تازه شیوع این ویروس توصیف کرده است.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=314998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر