3

خودباوری و توسعه کسب و کار داخلی کشور را خودکفا و بی‌نیاز به بیگانگان می‌کند

  • کد خبر : 319750
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴

ما در مسائل نانو، پزشکی، هسته‌ای و صنعت پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته‌ایم و که نشان از استعداد بسیار بالا ایرانیان دارد.

به گزارش افق آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در مراسم افتتاح سالن ریسندگی نخ‌های استقلال و عزت کشور در گرو خودباوری و استفاده از تولید ایرانیظریف و شانه شده کارخانه نخریسی و نساجی خسروی خراسان افزود: کارگران زحمتکش و پر تلاش امروز در جبهه نبرد اقتصادی قرار دارند و برای حفظ عزت و استقلال کشور می‌کوشند.
وی در جمع کارگران این کارخانه با گرامیداشت روز کارگر گفت: امروز کارخانجات، صنایع، مشاغل کشاورزی در جبهه نبرد با دشمن برای حفظ عزت و استقلال هستند و استقلال و عزت کشور در گرو خودباوری و استفاده از تولید و دسترنج کارگر ایرانی است.
تولیت آستان قدس رضوی افزود:خودباوری و توسعه کسب و کار داخلی کشور را خودکفا و بی‌نیاز به بیگانگان می‌کند و اگر در حوزه‌های ضروری زندگی استقلال داشته باشیم راه بر سلطه‌جویی دشمنان بسته خواهد شد برای همین در یک دهه اخیر رهبر معظم انقلاب عناوینی که برای نام گذاری سال‌ها انتخاب کردند، مرابط با اقتصاد کشور بوده است که حکایت از اهمیت این موضوع برای استقلال کشور دارد
حجت الاسلام والمسلمین مروی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در سال‌های اخیر، عنوان کرد: ما در مسائل نانو، پزشکی، هسته‌ای و صنعت پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته‌ایم و که نشان از استعداد بسیار بالا ایرانیان دارد.
وی بر تولید محصولات با کیفیت تأکید و اظهار کرد: با توجه به ارزش و اهمیت کارو کارگر در اسلام مدیران باید مشکلات کارگران را مشکلات خود بدانند و به مقدار مقدورات و امکانات برای رفع آ‌نها بکوشند.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: توسعه کارخانه نخریسی و نساجی خراسان با هدف تحقق جهش تولید و ایجاد فرصت‌های اشتغال است و اگر در جایی سود اقتصادی یا ایجاد اشتغال مطرح باشد، به طور قطع اولویت و انتخاب آستان قدس رضوی ایجاد اشتغال خواهد بود.
با راه اندازی خط تولید نخ‌های ظریف پنبه‌ای و شانه شده در شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان از خروج حدود ۷میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری می‌شود و بخشی از نیاز کشور به نخ ظریف از طریق این مجموعه تامین خواهد شد.

با راه اندازی این خط تولید، ۲هزار و ۵۰۰تن نخ به تولید سالیانه این شرکت اضافه می شود و  شاهد افزایش حدود ۵۴درصدی تولید نخ در این شرکت در سال جهش تولید خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=319750

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر