2

نیکزاد: عملیات اجرایی توسعه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باید تسریع شود

  • کد خبر : 323621
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی توسعه و گسترش شبکه‌ راه‌های ارتباطی و محورهای مواصلاتی مناطق مختلف استان اردبیل باید با اختصاص اعتبارات لازم تسریع شود.

نیکزاد: عملیات اجرایی توسعه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باید تسریع شود

به گزارش افق انلاین ، علی نیکزاد شامگاه امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: عملیات اجرایی توسعه و گسترش شبکه‌ راه‌های ارتباطی و محورهای مواصلاتی مناطق مختلف استان اردبیل باید با اختصاص اعتبارات لازم تسریع شود.

وی از سفر مسئولان وزارت راه و شهرسازی به استان خبر داد و افزود: به منظور بررسی مطالبات مردم استان اردبیل در حوزه راه و راه‌ آهن وزیر راه و شهرسازی نیز به همراه هیئت همراه به استان سفر خواهد کرد که در این سفر مسائل و مشکلات حوزه راه را به عنوان یکی از اساسی‌ترین مطالبات مردمی پیگیری خواهیم کرد.

نیکزاد با بیان اینکه توسعه راه‌های استان اردبیل به‌صورت جدی پیگیری می‌شود تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر علاوه‌بر تصادفات در محورهای مواصلاتی شاهد ترافیک‌هایی با حجم سنگین نیز بوده‌ایم توسعه راه‌های استان اردبیل به صورت جدی پیگیری می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترافیک‌های سنگین محور اردبیل-آستارا بیان کرد: برای حل مشکلات ناشی از ترافیک سنگین در این محور در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی پروژه تونل دوم گردنه حیران آغاز می‌شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی علاوه‌بر پیگیری مشکلات فرودگاه‌های اردبیل به اختصاص اعتبارات لازم به پروژه تونل دوم حیران نیز تاکید خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=323621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر