1

در مرحله دوم ۱۵ هزارنفر فرآیند انتخابات را کنترل می‌کنند

  • کد خبر : 32578
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷

ان‌شاءالله کاندیداهای محترم مانند دور اول همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند

رییس هیات بازرسی مرکزی انتخابات خبر داد: در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۵ هزار نفر فرآیند انتخابات را کنترل و بازرسی خواهند کرد.

غلامعلی حاجی‌زاده با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۱۸ استان، ۳۳ حوزه اصلی انتخابیه و ۱۸۹ حوزه فرعی، اظهار کرد: با همین شرایط هیات‌های بازرسی ما در ۱۸ هیات استانی و ۳۳ هیات بازرسی حوزه‌های اصلی انتخابیه و ۱۸۹ هیات بازرسی در حوزه‌های فرعی انتخابیه کار خود را از یک هفته قبل شروع کرده‌اند.

وی افزود: حدود ۱۴ هزار و ۳۵۰ بازرس شعب و حدود ۱۵۰ سربازرس و ۸۰ بازرس ویژه برای مرحله دوم انتخابات سازماندهی شده‌‌اند، در این راستا جلسات منظم برگزار شده و این افراد آماده انجام وظیفه خود هستند.

حاجی‌زاده با بیان این‌که «در مرحله دوم انتخابات ۱۵ هزار نفر فرآیند انتخابات را کنترل و بازرسی خواهند کرد» گفت: در مرحله اول نیز ۵۴ هزار نفر در شبکه بازرسی ما در سراسر کشور فعالیت می‌کردند.

رییس هیات بازرسی مرکزی انتخابات خاطرنشان کرد: همواره گروه‌های ارزیابی ما فعال بوده‌اند و ما عملکرد این گروه‌ها را همچون دوره‌های قبل مورد ارزیابی قرار داده‌ایم، جایی که نیاز به تقویت بوده تقویت کرده‌ایم ضمن این‌که از تمامی کسانی که فعالیت خوب و مطلوبی داشته‌اند نیز تقدیر لازم به عمل آورده‌ایم.

وی با اشاره به زمان تبلیغات برای کاندیداهای دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از پنج‌شنبه همین هفته(هفتم اردیبهشت) آغاز می‌شود، گفت: ان‌شاءالله کاندیداهای محترم مانند دور اول همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند و بر اساس همان شیوه‌نامه تبلیغات فعالیت‌های سالم خود را ادامه دهند. مردم نیز ان‌شاءالله در این مرحله باشکوه به پای صندوق‌های رای می‌آیند و ۶۵ نماینده باقیمانده را انتخاب می‌کنند.

ایسنا -حاجی‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان تخلفات در مرحله اول انتخابات،‌ گفت: ما سعی کرده‌ایم امانتداری لازم را انجام دهیم و امانتدار کاندیداها باشیم و مشکل حاد و خاصی نداشتیم و هیچ کس به ما مراجعه نکرد که بگوید رای من مورد تعرض واقع شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32578

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر