1

روحانی به منتقدان دولت: با فحاشی و جملات درشت مشکل کشور حل می‌شود؟ /ما همه یک ملت هستیم و در برابر یک دشمن ایستاده‌ایم

  • کد خبر : 328652
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

روحانی به منتقدان دولت: با فحاشی و جملات درشت مشکل کشور حل می‌شود؟ /این حرف های کودکانه و بچه گانه چیست که زده می شود

روحانی به منتقدان دولت: با فحاشی و جملات درشت مشکل کشور حل می‌شود؟ /این حرف های کودکانه و بچه گانه چیست که زده می شود

رئیس جمهور گفت: متأسفانه یکسری از افراد پیدا می‌شوند که قصد دلسرد کردن مردم را دارند و به مردم می‌گویند که دولت طرحی دارد که این طرح ممکن است در آینده موجب زحمت برای دولت بعدی شود که این یک حرف کاملاً دروغ و بی‌اساس اسوحا

به گزارش افق انلاین ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت به طرح گشایش اقتصادی اشاره کرد و از حاشیه‌سازی مخالفان انتقاد کرد. او گفت: طرحی است که دولت و ستاد اقتصادی دولت در ضمن هفته‌های گذشته به تصویب رساند و در جلسه سران قوا مطرح کرد و بحث کرد و کلیات آن را به تصویب رساند و پس از مراحل نهایی این مصوبه دولت آیین‌نامه‌های اجرایی نوشته خواهد شد.

روحانی ادامه داد: متأسفانه یکسری از افراد پیدا می‌شوند که قصد دلسرد کردن مردم را دارند و به مردم می‌گویند که دولت طرحی دارد که این طرح ممکن است در آینده موجب زحمت برای دولت بعدی شود که این یک حرف کاملاً دروغ و بی‌اساس است.

او گفت:  ما امروز که این همه طرح پتروشیمی افتتاح می‌کنیم؛ کسی می‌گوید که دولت در حال فعالیت به نفع دولت بعدی است؟ این حرف کودکانه و بچه‌گانه‌ای است؛ این دولت و آن دولت یعنی چه ؟ ما همه خادم مردم هستیم، این دولت منتخب مردم است و دولت بعدی نیز منتخب مردم است، ما باید در این شرایط سخت کشور را اداره کنیم.

روحانی با بیان اینکه آن کسی که به طرح دولت ایراد می‌گیرد لطفاً بگوید راه حل چیست؛ با فحاشی و ردیف کردن جملات درشت که مشکل کشور حل نمی‌شود گفت:  به مردم عزیز قول داده‌ایم که در شرایط تحریم تسلیم نمی‌شویم و به این قول عمل کردیم؛ ما حقوق کارمند، کارگر و بازنشستگان را سر موقع پرداخت کردیم این دولت با برنامه‌ریزی اجازه نداده این حقوق‌ها یک روز تاخیر داشته باشد.

رئیس جمهور گفت: «ما همه یک ملت هستیم و در برابر یک دشمن ایستاده‌ایم و در حال مقاومت هستیم؛ این حرف‌ها به چه معناست؟ دولت بعدی نیز از آن این ملت است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=328652

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر