3

علی دایی و تراکتور دوباره به هم نزدیک شدند

  • کد خبر : 331694
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸

  بعد از به بن بست رسیدن مذاکره علی دایی و تراکتور، نام هایی نظیر جواد نکونام و علیرضا منصوریان برای هدایت تراکتور مطرح شد.

  بعد از به بن بست رسیدن مذاکره علی دایی و تراکتور، نام هایی نظیر جواد نکونام و علیرضا منصوریان برای هدایت تراکتور مطرح شد.
محمدرضا گلزار و علی دایی علی دایی و تراکتور دوباره به هم نزدیک شدند

، بعد از به بن بست رسیدن مذاکره علی دایی و تراکتور، نام هایی نظیر جواد نکونام و علیرضا منصوریان برای هدایت تراکتور مطرح شد و حتی خبر رسید نماینده ای از طرف نکونام در تهران با یکی از مدیران ارشد تراکتور مذاکره کرده است اما حالا منابع غیر رسمی مدعی هستند تراکتور در حال مذاکره دوباره با علی دایی است.

 

وقتی نام علی دایی به عنوان گزینه تراکتور مطرح و بلافاصله اعلام شد مذاکره دایی و تراکتور بی نتیجه بوده، یک عده مدعی شدند احتمالا دایی هنوز هم نمی خواهد خارج از تهران مربیگری کند و چون تراکتور راضی نیست تمریناتش در تهران باشد، این همکاری منتفی شده و عده ای هم ادعا کردند شاید دایی ممنوعیت و منعی برای فعالیت در فوتبال داشته باشد اما حالا یک بار دیگر خبر مذاکره علی دایی و تراکتور به گوش می رسد.

 

منابع غیر رسمی می گویند تراکتور و علی دایی دوباره به میز مذاکره برگشته اند. پیش از این نام هایی چون جواد نکونام و علیرضا منصوریان برای هدایت تراکتور مطرح شده بود. ساکت الهامی سرمربی تراکتور که با این تیم به قهرمانی جام حذفی رسید، در آستانه محرومیت انضباطی قرار گرفته و به همین دلیل تراکتور دنبال جذب سرمربی است. گفته می شود قرار است امروز (شنبه) و فردا دایی و تراکتور مذاکره نهایی را انجام بدهند تا در صورت توافق و تفاهم، علی دایی به عنوان سرمربی جدید تراکتور کارش را آغاز کند. تراکتور با صدور بیانیه ای اعلام کرده بود در هفته جدید اخبار خوشی به هوادارانش می دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=331694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر