3

کارشناس مسائل اقتصادی: طرح عظیم مسکن مهر، افتخار ماندگار دولت مهر

  • کد خبر : 33428
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰:۲۳

نجف محمودی گفت: طرح مسکن مهر یکی از اقدامات شایسته و افتخارات دولت عدالت محور و باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

نجف محمودی، کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار افق اظهار داشت: اجرای  طرح مسکن مهر در دولت مهر و خدمت گذار، زمینه  ساز خانه‌دار شدن افراد ضعیف، کم‌توان و بی‌خانمان را شده است تا قسمت عمده‌ای از دغدغه این گونه خانواده‌ها برطرف شود.

وی تأمین مسکن مناسب را نیاز ضروری خانواده‌ها و کار اولویت‌دار دولت و مسئولان امر عنوان کرد و افزود: احداث مسکن مهر علاوه بر مزایای مختلف اقتصادی مزیت بالاتری نیز دارد که می‌تواند در آرامش‌بخشی به نهاد خانواده و اعضای آن در جامعه موثر و راهگشا باشد.

محمودی  با بیان اینکه رفع معضل اشتغال و مسکن دو دغدغه اساسی دولت و مسئولان نظام است، تصریح کرد: دولت عدالت گستر ، با اجرای پروژه های عظیم مسکن مهر توانسته است تا مشکلات این دو حوزه را برطرف کند بطوریکه با توجه به رشد جمعیت و پیک افراد ، در صورت عدم اجرای طرح مسکن مهر قطعاً شاهد بروز فاجعه ای در این سطح می بودیم که البته با مدیریت بهنیه و مناسب وزارت راه و شهرسازی ،این فاجعه تبدیل به یک مهر ماندگار و افتخار عظیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد .

این کارشناس مسائل اقتصادی اذعان کرد : دولت محترم و خدمت گذار در طول مدت خدمت رسانی توانسته است با درایت و آینده نگری در اجرای طرح تحول اقتصادی در کشور به عنوان یک قطب بزرگ اقتصادی در منطقه و جهان مطرح باشد .

محمودی در پایان از سیاست های وزیر محترم راه و شهرسازی در راستای توسعه اهداف بلندمدت اقتصادی در کشور به عنوان طرح های ابتکاری و نو تشکر و قدردانی کرد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33428

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر