3

فتح الله زاده :سرپل صراط جلوی آقایان را می گیرم

  • کد خبر : 33844
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰

مردم خودشان فوتبال را می فهمند و عملکرد ما را می بینند و بهترین قاضی برای عملکرد ما مردم هستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به برنامه ۹۰ این هفته گفت: «سرپل صراط جلوی آقایان را می گیرم، آنها حقیقت را وارونه جلوه می دهند.»

باشگاه خبرنگاران، علی فتح الله زاده که از اظهارنظرهای برنامه ۹۰ و شخص عادل فردوسی پور شکایت کرده است گفت: «عده ای دوست ندارد من در تیم استقلال موفق باشم و از اینکه ما دو جام را بگیریم احساس نارضایتی می کردند و همین حاشیه سازی ها به استقلال ضربه زد.»
وی ادامه داد: «فیلم ها و مصاحبه ها را خدمت ضرغامی می فرستم تا ببیند عادل فردوسی پور در برنامه چه اشتباهاتی مرتکب شده است. سر پل صراط جلوی بعضی آقایان را می گیرم. آنها حقیقت را وارونه جلوه می دهند.»
فتح الله زاده که خیلی از دست فردوسی پور عصبانی به نظر می رسید، افزود: «عملکرد من مشخص است حسابرسی بفرستند بررسی کند اما عملکرد عادل نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد مگر می شود هر وقت خواستی حقیقت را وارونه جلوه دهید و نظر شخصی خود را تحمیل کنید؟»
مدیرعامل استقلال کنایه های خود به عادل فردوسی پور را ادامه داد و گفت: «این مسئله که ۶۰ هزار نفر را در استادیوم تشویق می کنند چه ربطی به لیدرها دارد مگر اسلحه بالای سر هواداران گذاشتم که مرا تشویق کنند؟ اصلاً مگر ما ۶۰ هزار لیدر داریم؟»
وی همچنین گفت:‌ «آقایان حسادت می کنند وقتی مدیر محبوب ما را از زبان تماشاگران می شنوند. مردم خودشان فوتبال را می فهمند و عملکرد ما را می بینند و بهترین قاضی برای عملکرد ما مردم هستند.»
فتح الله زاده در مورد میزبانی ازبک ها هم اظهار داشت:‌ «ما در شهر قارشی ازبکستان هستیم که امکانات کمی دارد اما استادیوم آنها ۶۰ سال از ما جلوتر است و این فقط به خاطر حسادت آقایان است.
وی در پایان گفت: «وقتی به تهران برگردم حتماً پی گیر این قضایا خواهم بود و تا آخر این مسئله را دنبال می کنم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر