5

“عبدالله بابایی” با حفظ سمت به عنوان قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش این شرکت منصوب شد.

  • کد خبر : 3404
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹

با حکمی از سوی جواد نجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، “عبدالله بابایی” با حفظ سمت به عنوان قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش این شرکت منصوب شد. در بخشی از این حکم آمده است؛ با اعمال تدابیر لازم و با بهره گیری از توان و شایستگی های منابع مدیریتی و تخصصی موجود و […]

با حکمی از سوی جواد نجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، “عبدالله بابایی” با حفظ سمت به عنوان قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش این شرکت منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است؛ با اعمال تدابیر لازم و با بهره گیری از توان و شایستگی های منابع مدیریتی و تخصصی موجود و کارآمد، فعالیت های حوزه مربوطه به نحوی سازماندهی شود که با در نظر گرفتن چشم انداز و برنامه های شرکت، حفظ و گسترش بازار در قالب یک برنامه جامع محقق شود.
“بابایی” که بیش از ۱۲ سال تجربه مفید در حوزه مدیریت های فروش، بازاریابی، خدمات پس از فروش و ارتباطات صنعت خودروسازی کشور دارد، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی(EMBA) است و پیش از این مسؤلیت هایی همچون مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت قطعات یدکی و گسترش خدمات پارس خودرو، مدیر بازاریابی و فروش پارس خودرو، قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش پارس خودرو، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپکو) را بر عهده داشته و از سال ۸۸ تا کنون نیز مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو است.
از آنجایی که فعالیت های ارتباطات و فروش در صنعت خودرو می تواند مکمل یکدیگر باشد، این انتصاب شرایط فروش ایران خودرو را بهبود خواهد بخشید و موجب شکوفایی در این بخش مهم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3404

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر