4

امسال؛ سال طلایی در مدرسه سازی است

  • کد خبر : 34449
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶

امسال؛ سال طلایی در مدرسه سازی است و در هیچ سالی به اندازه امسال مدرسه سازی نشده است.

وزیر آموزش و پرورش از ساخت چهار میلیون مترمربع فضای آموزشی و افتتاح سه هزار پروژه در شهرها و روستاهای مختلف در هفته دولت خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی دولت، ‘حمیدرضا حاجی بابایی’ در گفت و گویی درباره برنامه های این وزارتخانه برای نوسازی و تجهیز مدارس در مناطق محروم افزود: مشکلات مدرسه سازی در همه جای کشور وجود دارد و جالب این که محروم ترین شهر کشور از نظر مدرسه سازی شهر تهران است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هم اکنون آموزش و پرورش در همه نقاط مختلف کشور، مشغول مدرسه سازی است، یادآور شد: اما اینکه ادعا کنیم همه محرومیت ها را می توان ظرف امسال برطرف کرد، حرف بی حساب و کتابی است.

 

** امسال؛ سال طلایی در مدرسه سازی است

وی تاکید کرد: با توجه به نیازهای کشور و افزایش سالیانه جمعیت دانش آموزی، سال ها مدرسه سازی ادامه خواهد داشت، اما امسال؛ سال طلایی در مدرسه سازی است و در هیچ سالی به اندازه امسال مدرسه سازی نشده است.

وزیر آموزش و پرورش با یادآوری اینکه کار مدرسه سازی، اقدام بزرگی است که باید هر سال ادامه یابد، افزود: امسال نیز بودجه مناسبی در این زمینه داریم و برای سال بعد نیز برنامه ها ادامه خواهد یافت.

 

** تخصیص ۲۰ درصد اعتبارات برای تجهیز مدارس

حاجی بابایی همچنین از تخصیص ۲۰ درصد از اعتبارات در سال جاری برای تجهیز مدارس کشور خبر داد.

 

** ۲۹۰ اقدام آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین

حاجی بابایی’ همچنین در گردهمایی مشترک معاونان پرورشی و فرهنگی و مدیران دانش آموزی کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، افزود: در این وزارتخانه ۲۹۰ اقدام در راستای سند تحول بنیادین صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: هدف اصلی نظام تعلیم و تربیت، ساختن آموزش و پرورشی شایسته جمهوری اسلامی است که این امر از مطالبات بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و مردم است.

وزیر آموزش و پرورش به تایید سند تحول بنیادین از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این سند برگرفته از آموزه های دینی، سیره ائمه اطهار (ع) و آرا و عقاید کارشناسان حوزوی و دانشگاهی است.

حاجی بابایی اعلام کرد: این سند از جایگاه رفیعی برخوردار است و امروز تمام مسوولان و کارشناسان تعلیم و تربیت کشور آن را تایید کرده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر