5

واریز یارانه نقدی نیازی برای مراجعه به شعب یا دستگاه‌های خودپرداز ندارند.

  • کد خبر : 3460
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۱

محمدرضا غفوری با اشاره به اخبار انتشار یافته در برخی رسانه‌ها مبنی بر قطع سوئیچ اتصال به شبکه شتاب توسط برخی بانکها همزمان با واریز یارانه نقدی گفت: با توجه به همزمانی واریز یارانه نقدی و واریز حقوق ماهانه کارکنان دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکتها، حجم مراجعه هموطنان به دستگاه‌های خودپرداز به شکلی قابل ملاحظه افزایش […]

محمدرضا غفوری با اشاره به اخبار انتشار یافته در برخی رسانه‌ها مبنی بر قطع سوئیچ اتصال به شبکه شتاب توسط برخی بانکها همزمان با واریز یارانه نقدی گفت: با توجه به همزمانی واریز یارانه نقدی و واریز حقوق ماهانه کارکنان دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکتها، حجم مراجعه هموطنان به دستگاه‌های خودپرداز به شکلی قابل ملاحظه افزایش یافت.
افق به نقل از کمیسیون هماهنگی روابط بانک‌ها :دبیر کمیسیون هماهنگی روابط بانک‌ها افزود: علیرغم تمامی تمهیدات انجام گرفته توسط بانک‌ها، افزایش چشمگیر تراکنش‌های ناشی از برداشت حقوق ماهانه و یارانه نقدی به طور همزمان، شبکه دستگاه‌های خودپرداز شبکه بانکی را دچار کندی و قطعی نموده و خدمت رسانی به هموطنان در برخی نقاط را دچار مشکل می‌ کند.
غفوری با اشاره به اینکه بروز این مشکل از لحاظ فنی اجتناب ناپذیر بوده و هیچ ربطی به قطع ارتباط بانک با شبکه شتاب ندارد، افزود: هیچ شکایت مستندی در این خصوص به بانک‌ها واصل نشده است.
دبیر کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک‌ها گفت: علیرغم افزایش چشمگیر مراجعات مردم، خدمت رسانی دستگاه های خودپرداز طی روزهای برداشت یارانه نقدی با حداکثر توان ادامه یافته است.
وی با اشاره به اینکه کلیه بانکهای کشور با تشکیل ستادهای ویژه طرح هدفمندی یارانه‌ها، پشتیبانی و تقویت شبکه دستگاه‌های خودپرداز در ایام واریز یارانه را به شکل جدی‌تر پیگیری می‌کنند، یادآور شد: خوشبختانه تمام فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی در اقصی نقاط کشور از خدمات دستگاه‌‌های POSشبکه بانکی بهره مند هستند .
دبیر کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک‌ها افزود: با توجه به توسعه سامانه‌های بانکداری اینترنتی، تلفنبانک، موبایل بانک و … توسط بانک‌ها، هموطنان برای دسترسی به مبالغ واریز یارانه نقدی نیازی برای مراجعه به شعب یا دستگاه‌های خودپرداز ندارند.
وی با اشاره به پیشنهاد بانک‌ها به وزارت رفاه مبنی بر انتقال زمان واریز یارانه‌های نقدی به حساب هموطنان از پایان ماه به روزهای میانی ماه گفت: عملی شدن این پیشنهاد علاوه بر افزایش رضایتمندی مردم، از تحمیل هزینه‌های غیرضروری به بانک‌ها خودداری می‌کند.
غفوری خاطرنشان کرد: قطعا‌ مسئولین وزارت رفاه و شبکه بانکی کشور تمام توان خود را به کار می‌گیرند تا واریز یارانه‌های نقدی به مردم با کمترین مشکل و به بهترین شکل انجام شود.
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد اصحاب رسانه و خبرنگاران سختکوش کشور با بذل توجه و دقت بیشتر، از انتشار اخباری که باعث سلب اطمینان از دستگاه‌های خدمت رسان به مردم می‌شود خودداری نمایند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر