7

کاندیدای احتمالی انتخابات:آموزش و پرورش ، کنکور ،سربازی و بانک و سازمان برنامه و بودجه رضاخانی هست

  • کد خبر : 348245
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه رقیبم در انتخابات رضاخان است گفت: چون نهاد اداره کشور برخاسته از رضاخان است و ادامه پیدا کرده است و آمده ام نهاد ۱۰۰ساله رضاخانی را به هم بریزم.

کاندیدای احتمالی انتخابات: آمده ام نهاد ۱۰۰ساله رضاخانی را به هم بریزم

قاضی زاده هاشمی که به تازگی اعلام کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ کرده است گفتگوی تفصیلی در خصوص برنامه هایش در صورت پیروزی در انتخابات انجام داده است که بخش هایی از آن را می خوانید:

از من پرسیدند رقیب شما در انتخابات کیست؟ گفتم رقیبم رضاخان است. چون نهاد اداره کشور برخاسته از رضاخان است و ادامه پیدا کرده است و آمده ام نهاد ۱۰۰ساله رضاخانی را به هم بریزم. آموزش و پرورش و کنکور سربازی و بانک و سازمان برنامه و بودجه رضاخانی هست و بعد از اینکه انقلاب ترومنی و نظریات اروین تافلری هم به کشور آمد تشدید شد. اینکه شما می گویید ضمانتت چیست؟ هرکسی بر اساس اعتقاد و اندیشه اش عمل می کند و ضمانت من صداقتم است که به مردم دروغ نگویم و بگویم اگر به من رای بدهید فکر من این است.

    وی در پاسخ به این سوال که در کارنامه تان هم مردمی که به شما رای داده اند به این اعتقاد دارند گفت:  از اول هم همین بوده است. البته مجلس، سازمانی تک بعدی نیست چون باید با بقیه گفت و گو کنید. وقتی تو کار اجرایی دستت بوده و رئیس دانشگاه بودی چگونه اداره کردی؟ قبلش که معاون مدیرکل بودی چگونه عمل کردی؟ همینگونه عمل کردم و نهادی به هم ریختم. نظام نوین خدمان به جانبازان که الان به عنوان نظام حقوقی هست، طراحی و برنامه ریزی و اجرایش کار من در سال ۸۰ است.

    بعد آنهایی هم که سرکار آمده اند هرچه گفته اند عمل کرده اند. مثلا آقای روحانی به مسیر ارتباط با غرب رفت ولی دستاوردهایی که ناشی از آن مسیر بود چون به وعده شیطان دل داده بود محقق نشد.

    فارس

    لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=348245

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    آمار کرونا
    مجموع مبتلایان در جهان
    آخرین بروزرسانی در:
    مبتلایان

    فوتی‌ها

    بهبود یافته‌ها

    موارد فعال

    مبتلایان امروز

    فوتی‌های امروز

    موارد بحرانی

    کشورهای تحت تأثیر