8

پویش انتخاباتی پیامکی همراه اول ؛ از مردم برای عده ای خاص؟!

  • کد خبر : 349828
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
بزرگترین ظلم به مردم و انقلاب اسلامی ایجاد شبهه در افکار عمومی در برگزاری انتخابات سالم در جمهوری اسلامی است.

اختصاصی افق– از شب گذشته مشترکین همراه اول پیامکی با هشتگ های همراه اول و مسئولیت اجتماعی دریافت نموده اند که از مشترکین می خواهد از افراد و شخصیت هایی خاص برای نامزدی در انتخابات دعوت شود.

همچنین یاسر رایگانی، مدیر کل ارتباطات و سخنگوی همراه اول در اینستاگرام خود نوشت:

“‏⁧‫همراه اول‬⁩ در راستای مشارکت عمومی و رسالت اجتماعی خود پویش دعوت از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری را در قالب یک پیامک همگانی منتشر کرد.
‏نتیجه این پویش به صورت مجزا اعلام نمی‌گردد. آمار عمومی مشارکت در این پویش تا ساعت ۱۱ امروز حدود ۶۰۰ هزار نفر بوده است. “

با توجه به عدم اطلاع رسانی شفاف همراه اول از دلایل برگزاری این پویش که به نوعی هزینه از بیت المال ( شرکت دولتی همراه اول) می باشد در فضای مجازی عکس العمل های فراوانی نسبت به این موضوع شده است

برخی آن را دریافت داده و  اطلاعات محلی برای برنامه ریزی در روز انتخابات می دانند تا با فراکشی از داده های به عمل آمده می دانند تا دولت بتواند نتیجه دلخواه را از انتخابات مستهصل نماید.

حضور نام معاون اول دولت فعلی که از نامزدهای احتمالی می باشد (بخصوص در روزهای اخیر حضورش در عرصه انتخابات تقریبا قطعی به نظر می رسد) در میان اسامی درخواست شده توسط پویش یک شرکت شبه دولتی ، شبهه دخالت و تاثیرگذاری دولت در روند انتخابات را دامن می زد.

به نظر می رسد دولت و نهادهای نظارتی می بایست در رفتارهای اینچنینی دقت نظر بیشتر داشته باشند و به قول ضرب المثلی از ابتدا به فکر آخر کار باشند، چرا که این رفتارها افکار عمومی را به سمت شبهه هایی همچون مهندسی انتخابات با توجه به بروز مشکلات طبیعی در روند انتخابات از جمله نرسیدن برگه های تعرفه و غیره می کشاند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=349828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر