9

افتتاح مدرسه در روستای سعید آباد به همت هلدینگ صنایع غذایی شیرین عسل

  • کد خبر : 357066
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

مدرسه شهید عادلی و شهید ابراهیمیان روستای سعید آباد بستان آباد با هزینه ای بالغ بر پنجاه میلیارد ریال در راستای فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه هلدینگ صنایع غذایی شیرین عسل افتتاح شد.

مدرسه شهید عادلی و شهید ابراهیمیان روستای سعید آباد بستان آباد با هزینه ای بالغ بر پنجاه میلیارد ریال در راستای فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه هلدینگ صنایع غذایی شیرین عسل افتتاح شد.

مدرسه شهید عادلی و شهید ابراهیمیان روستای سعید آباد بستان آباد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی و با هزینه ای بالغ بر پنجاه میلیارد ریال در راستای فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه هلدینگ صنایع غذایی شیرین عسل افتتاح شد.

«غلامرضا نوری» نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اهمیت نهاد آموزش و پرورش در کشور اظهار داشت: اگر به دنبال پیشرفت در کشور هستیم؛ باید به آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشیم.

وی با تأکید بر این‌که دستگاه تعلیم و تربیت یکی از بخش های موفق استان بوده است، خاطرنشان کرد: مشارکت خیرین در توسعه مراکز آموزشی، تجهیز، توسعه بهسازی مدارس یکی از مهم‌ترین باقیات صالحات است که خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی شاهد فعالیت خیرین در این زمینه هستیم.

همچنین «جعفر پاشایی» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: یکی از بهترین و ماندگارترین کارها ساخت و افتتاح مدرسه در روستاهای محروم است، در سال‌های اخیر کارهای خیرانه در شهرستان بستان آباد افزایش یافته که جای خوشحالی است.

وی با اشاره به این‌که شناسایی و پرورش استعداد دانش آموزان روستایی یکی از مهم ترین اولویت های آموزش و پرورش در استان گفت: در این راستا از هرگونه مشارکت خیرخواهانه صاحبان صنایع و خیرین عزیز استقبال می کنیم.

همچنین الهیاری، فرماندار شهرستان بستان آباد در سخنانی با بیان این‌که توجه به نظام آموزشی و نیازمندی دانش آموزان با تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و تربیت نسلی خلاق رابطه مستقیم دارد، اظهار داشت: اقدامات خیرخواهانه هلدینگ صنایع غذایی شیرین عسل در راستای توسعه عدالت آموزشی قابل تقدیر و ارزشمند است.

مهندس برهانی، مدیرعامل شیرین عسل نیز در سخنانی با اشاره به پروژه های خیریه وعمرانی این هدلینگ در مناطق مختلف استان گفت: این مجموعه صنعتی با اهداف خیریه و در انجام مسؤولیت های مدنی و فرهنگی خود اقدام به هزینه در عرصه تعلیم و تربیت کرده است.

گفتنی است، این مدرسه با هدف بهسازی مدارس مناطق محروم و در راستای جهاد مدرسه سازی؛ با ۲۸ کلاس و اتاق در متراژ ۲۵۰۰ متر مربع زیربنای مفید و در ۲ طبقه تجهیز و بازسازی شده شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=357066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر