1

عاقبت شیطنت های دخترانه برای این دختر جوان +تصاویر

  • کد خبر : 36036
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰

قاضی این پرونده میگوید: این دختر باید به زشتی کارش پی ببرد و به نظر من این بهترین راه حل بود. مادر او میگوید:این تنبیه اندکی ناعادلانه بود

عاقبت شیطنتهای دخترانه برای این دختراین مادر عصبانی مجبور شد بخاطر حکم دادگاه موهای دختر ۱۳ ساله اش را در ازای کاری که کرده بود کوتاه کند. این دختر به کمک دوستش موهای یک بچه سه ساله را با قیچی کوتاه کرده بود.
به گزارش شنیده ها -“کیت لن لوپان” و دوست ۱۱ ساله اش متهم بودند که موهای یک دختر ۳ ساله  با قیچی کوتاه کردند. آنها این کار را در یک رستوران انجام دادند و با خرید یک قیچی از یک مغازه  به موهای دخترک حمله کرده و آنها را کوتاه کردند البته علت این کار هنوز مشخص نشده است.
این دختر ۱۳ ساله به سی روز بازداشت، پرداخت غرامت و ۲۷۶ ساعت کار در مرکز خدمات اجتماعی محکوم شده است.قاضی این پرونده به مادرش پیشنهاد داد برای تخفیف در مجازات باید موهای دخترش را که تا کنون کوتاه نشده بود کوتاه کند. اگرچه این حکم برای این زن عصبانیت زیادی به همراه داشت اما او برای تخفیف در مجازات این کار را در دادگاه انجام داد.
قاضی این پرونده میگوید: این دختر باید به زشتی کارش پی ببرد و به نظر من این بهترین راه حل بود. مادر او میگوید:این تنبیه اندکی ناعادلانه بود. دختر من تا کنون موهایش را کوتاه نکرده بود و من هم از آرایشگری سررشته نداشتم اما نتیجه کار خیلی هم بد از آب در نیامد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36036

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر