7

تشویق به آشوب خیابانی توسط نماینده اصلاح‌طلب + تصویر

  • کد خبر : 361900
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۰۹

برخی اصلاح‌طلبان برای راه انداختن شورش خیابانی عجله داشته و فرمان صادر می کنند!

مسعود پزشکیان در انتخابات ثبت‌نام کرد

 هسته سخت اصلاحات برای بازسازی شورش خیابانی خودش را آماده می کند، افرادی چون حجاریان و تاج‌زاده در لابه‌لای سخنان خود از «اعتراض کور در خیابان» به عنوان تنها راه حل بقا یاد کرده اند. در حالی اصلاح طلبان با بهانه هایی چون گرانی کالاهای اساسی  و وضعیت بورس آدرس اعتراضات  را می دهند که هنوز ۱۰۰ روز از آغاز کار دولت رئیسی نگذشته است و این دولت هنوز مشغول ارزیابی میزان خسارت‌ها و آورار های باقی مانده از دولت مطلوب اصلاح طلبان است.

بانیان وضع موجود به جای آنکه مسئولیت ۸ سال ناکارآمدی دولت روحانی را پذیرفته و برای بهبود وضعیت تلاش کنند؛ دست پیش را گرفته و به عنوان مدعی به صحنه آمده اند! در لابه‌لای اظهارات خلاف امنیت ملی اصلاح‌طلبان؛ افرادی وجود دارند که هنوز متوجه نشده‌اند عرصه امنیت ملی، شوخی و بازی نیست و نباید با هر اقدام غلطی، این عرصه را دستکاری کرد، این گروه تصور می‌کنند که در کشور هیچ قاعده و قانونی نیست و برای یادآوری رفتارهای قلدرانه در فتنه ۸۸، هرازگاهی با رفتارها و گفتارهای‌شان به دیگران می‌گویند که ما هنوز به دنبال آشوب خیابانی هستیم.

در همین رابطه، مسعود پزشکیان نماینده مجلس، در صفحه اینستاگرامی‌اش یادداشتی را منتشر کرده است که حال و هوای ذهنی اصلاح طلبان را به خوبی نشان می دهد. عضو ارشد ستاد انتخاباتی روحانی نوشته است که وقتی دولت مشکلات مردم را حل نکند؛ خاطرات تلخ دی ماه ۹۶ و آبان ۹۸ تکرار می شود. البته این نماینده اصلاح طلب توضیح نداده است که در هشت سال گذشته چرا دولت مطلوب ایشان قدمی در جهت بهبود اقتصاد و معیشت مردم برنداشته و با رفع مسئولیت از خود اعلام کرد که صبح جمعه از گران شدن بنزین با خبر شده است!

تشویق به آشوب خیابانی توسط نماینده اصلاح‌طلب + عکس

تمسخر مردم از سوی رئیس جمهور وقت باعث شد عصبانیت جامعه شده و فرصتی فراهم گردید که  ۳ روز نظام درگیر برخورد با اوباش و داعشی ها در چند شهر گردد. باید پزشکیان توضیح دهد که چرا و به چه علت مردم را تشویق به آشوب می‌کند آن هم در زمانی که کل کشور بواسطه عملکرد اصلاح‌طلبان و دولت روحانی در بحران اقتصادی گرفتار است.

دولت سیزدهم توانسته در عرض ۳ ماه بخشی از لایه های بی کفایتی را پاکسازی کرده و با سفر به شهرهای محروم کشور دستگیر مستضعفان باشد. اگر این نماینده پرادعای مجلس به خود زحمت داده و به مناطق محروم و خانه های کپری سر بزند از زبان بسیاری خواهد شنید که می گویند؛ تازه بعد از سال ها طعم دولت داری را چشیده اند.

مشرق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدایا دشمنی این بی وطن ها کی با کشور و ملت مسلمان ایران تمام می شود ؟؟
    چه تعهدی به اربابشان دارند که این همه خوش خدمتی و خوش رقصی این قوم را باید شاهد باشیم
    تعجبم از مردم غیور و عاشقان کشور هست که چگونه به این طیف ادمها اعتماد می کنند و روانه ی مجلس کشور می کنند که می دانند منافع امریکا و انگلیس را بر منافع ملتشان ترجیح می دهند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر