6

فوری: پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد

  • کد خبر : 363256
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

پس از ماه‌ها، سرانجام باشگاه پرسپولیس با دریافت تاییدیه گابریل کالدرون موفق به عبور از محرومیت نقل و انتقالاتی شد.

باشگاه پرسپولیس که از دوره محمدحسن انصاری‌فرد به گابریل کالدرون بدهکار بود، سرانجام موفق شد مطالبات ۷۴۰ هزار دلاری این سرمربی آرژانتینی را پرداخت و با دریافت آخرین تاییدیه و اطلاع به فیفا، پنجره اش را باز کند.

این اتفاق در حالی رخ داده که روند پرداخت از ۱۲ آبان آغاز شده و انتظار می‌رفت که تا ۷۲ ساعت به سرانجام برسد اما مشکلات بانکی، تحریم و FATF سبب شد تا این مسئله حدود دو ماه طول بکشد و در این بین باشگاه پرسپولیس راه‌های مختلفی را برای پرداخت این رقم امتحان کرد که راهگشا نبودند.

با پرداخت مطالبات کالدرون پرسپولیس از جدی ترین پرونده خارجی خود عبور کرد و حالا تنها اوساگوآنا، استوکس و احتمالا به زودی بوژیدار رادوشویچ را به عنوان طلبکاران خواهد داشت. هر سه این نفرات در دوره محمدحسن انصاری‌فرد با پرسپولیس قرارداد بستند.

مهدی رسول پناه مدیرعامل پیشین پرسپولیس اعلام کرد که پرونده کالدرون با پرداخت ۱۲۰ هزار دلار در زمان جدایی مختومه می‌شد اما عدم پرداخت این رقم باوجود موجودی در حساب باشگاه، سبب شد تا قرمزها ۲۱ برابر این عدد (باتوجه به افزایش سه برابری ارز) را به او بدهند.

با باز شدن پنجره پرسپولیس حالا می‌تواند از منوچهر صفروف و وحدت هانانوف نیز استفاده کند. البته روند دریافت آی تی سی احتمالا طول می‌کشد و سرخپوشان در بازی با ذوب‌آهن می‌توانند از تاجیکها بهره ببرند. هرچند که هانانوف به دلیل مصدومیت فعلا در دسترس نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر