2

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس: کمیته انضباطی رایی خواهد داد که به جامعه فوتبال کمک کند

  • کد خبر : 367231
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در راستای کشف حقیقت اقداماتی انجام خواهد داد و رایی که به جامعه فوتبال کمک کند، خواهد داد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس: کمیته انضباطی رایی خواهد داد که به جامعه فوتبال کمک کند

به گزارش افق نیوز ، حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل اتفاقات دربی ۹۸، اظهار داشت: گزارشاتی که ناظر داوری و ناظر فدراسیون دادند قرائت شد و سرمربی تیم پرسپولیس هم از خودشان دفاع کرد. کمیته انضباطی فدراسیون هم صددرصد در راستای کشف حقیقت اقداماتی انجام خواهد داد و رایی که به جامعه فوتبال کمک کند، خواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلالی‌ها در این جلسه حضور نداشتند؟ گفت: باشگاه استقلال در این خصوص سمتی نداشته و شاکی نبوده است و گزارش‌ها از طرف مراجع ذیصلاحی بوده که سمت داشتند و ما پاسخ مقتضی را دادیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نتیجه جلسه چه زمانی اعلام می‌شود؟ خاطرنشان کرد: در این خصوص چیزی نگفتند.

دوام در پاسخ به این سوال که شکایت رادوشویچ به باشگاه پرسپولیس رسیده است و دفاعی در این زمینه صورت گرفته است؟ تصریح کرد: بله رسیده است  وجواب هم ارسال شده است و دفاعی فراتر از حد تصور انجام شده و مستنداتی داریم که پرداختی‌هایی صورت گرفته و به هیچ عنوان ادعاهای رادوشوویچ پذیرفتنی نیست.

همچنین مانی درویشی وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه کمیته انضباطی عنوان کرد: جلسه مثبتی برگزار شد و ان‌شاءالله رای عادلانه صادر شود.

وی در خصوص پرونده شجاع خلیل‌زاده گفت: اصلا جای این موضوع الان نیست که بخواهیم صحبت کنیم و سایت باشگاه به موقع اطلاع رسانی خواهد کرد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر