1

تفاهم‌نامه همکاری منطقه آزاد و شهرداری قشم تمدید شد

  • کد خبر : 375470
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴

تعارضات مدیریتی در قشم و نبود قانونی مشخص و شفاف در این زمینه اداره آن سبب شده دستگاههای محلی در تلاش برای انجام امور، دست به تفاهم نامه‌های داخلی با هم بزنند تا از تعارضات قانونی رهایی یابند.

تفاهم‌نامه همکاری منطقه آزاد و شهرداری قشم تمدید شد

 به گزارش خبرگزاری افق ، افشار فتح الهی مدیرعامل منطقه آزاد قشم امروز با اشاره به گذشت نزدیک به یک سال از امضای تفاهم‌نامه فی‌مابین و عملکرد شایسته شهرداری شهر قشم اظهار داشت: خدمات شایسته‌ای که در بافت قدیم و بخشی دیگری از سطح شهر قشم به انجام رسیده، مؤید ثمربخشی تعامل و اعتماد بین سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری است که پیش‌ازاین با تنگ‌نظری‌ها، محدود شده بود و آسیب آن به‌طور مستقیم متوجه مردم می‌شد.

وی تفاهم‌نامه انجام‌شده را نمونه موفقی از اقدام مشترک بین دو دستگاه که قابلیت توسعه دارد، خواند و ادامه داد: عملکرد رو به توسعه شهرداری قشم با رشد درآمدی و خدمات بهینه‌ای که برای مردم به ارمغان آورده، باید الگویی برای سایر شهرها تلقی شود.

فتح الهی از شهرداری شهر قشم به‌عنوان فعال‌ترین شهرداری جزیره یاد و تأکید کرد: فضای کار برای مردم برای کسی که به نیت خدمت وارد عرصه شده باشد، همیشه وجود دارد و لازمه آن همکاری و تعامل برای مدیریت کارهای عقب‌مانده در دولت‌های پیشین است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین در این جلسه خواستار همراهی شهرداری قشم برای ارایه خدمات شایسته‌تر به گردشگران نوروزی شد و گفت: زیباسازی سیما و منظر شهری و خدمات زیربنایی و عمرانی موضوعی است که تا پیش از ۲۰ اسفندماه باید نهایی شده و قشم برای استقبال از گردشگران نوروزی آماده باشد.

در این جلسه همچنین حبیب بازماندگان قشمی، رییس شورای اسلامی شهر قشم و میرداد میردادی، شهردار قشم به بیان بخشی از عملکرد یک‌ساله این دو نهاد پرداختند.

ساماندهی محله امام حسن(ع)، مسکن مهر و شهرک گلزار روستای طولا، تأمین خطوط حمل‌ونقل ناوگان عمومی، مسکن جوانان شهر قشم، نوسازی و ساخت مدارس، بازار ماهی‌فروشان و تجهیز آتش‌نشانی‌های سطح جزیره از موضوعات دیگری بود که در آیین مذکور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

تفاهم‌نامه همکاری در حوزه مرتبط با وظایف شهری در محدوده بافت قدیم شهر قشم به‌منظور جلوگیری از دوگانگی در انجام وظایف و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان، بین سازمان منطقه آزاد قشم و شورای اسلامی و شهرداری شهر قشم در آذرماه ۱۴۰۰ به امضا رسید و با توجه به نتایج مطلوب حاصل از این تفاهم‌نامه برای مردم، شامگاه سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ این تفاهم‌نامه مورد امضای مجدد و تمدید قرار گرفت.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375470

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر