2

«کیف سرمایه گذاری» منطقه آزاد قشم تهیه می شود

  • کد خبر : 375736
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم از تهیه و تدوین «کیف سرمایه گذاری» منطقه آزاد قشم با هدف تسهیل فرآیند سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران علاقه مند حوزه های مختلف در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری افق : محسن اتابکی در پنل تخصصی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه مناطق آزاد با رویکرد حوزه انرژی، گفت: موقعیت ژئواکونومیک، مزیت های قانونی مناطق آزاد و ظرفیت های طبیعی موجود در جزیره قشم سه حوزه اصلی برای حضور سرمایه گذاران در این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم به عنوان بازوی اجرایی کمک به سرمایه گذاران با هدف تسهیل فرآیند سرمایه گذاری با همکاری معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد قشم و مدیریت های زیرمجموعه آن؛ «کیف سرمایه گذاری» را تهیه کرده و در آینده نزدیک از آن رونمایی می کند.

براساس این گزارش، فرزاد خلفی، مدیر مرکز بین المللی منطقه آزاد قشم نیز در این پنل تخصصی، گفت: تعامل در نظام بین المللی می تواند زمینه را برای حضور سرمایه گذاران خارجی و انتقال تکنولوژی های روز دنیا به کشور فراهم کند.

وی ادامه داد: بهبود فرآیندهای مربوط به اخذ مجوزهای سرمایه گذاری و ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی برای سرمایه گذاران و ارائه چشم انداز مثبت از آینده، می تواند موجب انگیزه سرمایه گذاران حوزه های مختلف شود.

خلفی در پایان با اشاره به ضرورت حذف قوانین و دستورالعمل هایی که مانع حضور سرمایه گذاران می شود، گفت: منطقه آزاد قشم با توجه به مزیت های قانونی ویژه مناطق آزاد قشم و ظرفیت های موجود، می تواند یکی از قطب های اصلی در حوزه انتقال دانش و جذب سرمایه گذاری در کشور باشد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر