2

سرپرست شرکت گروه مالی توسعه تعاون منصوب شد

  • کد خبر : 381420
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۲

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با صدور حکمی امیر مرادی را به عنوان سرپرست شرکت گروه مالی توسعه تعاون منصوب کرد.

سرپرست شرکت گروه مالی توسعه تعاون منصوب شد

به گزارش خبرگزاری افق :سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم آئین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت گروه مالی،ضمن ارزیابی مثبت این شرکت در دوران مدیریت بوذرجمهر گفت : تغییر با هدف ارتقاء پیشبرد اهداف و بهره‌مندی از تجربیات ارزشمند ازجمله ضرورت‌های یک سازمان پویا می باشد که موجب تحولات مثبت در جهت تقویت هر چه‌بهتر وضعیت موجود و رسیدن به اهداف متعالی سازمان می گردد.
رئیس هیات مدیره بانک اظهار داشت: امروز بر همگان اثبات شده است که فعالیت بانکها از نگاه سنتی خارج شده و نوآوری های مالی و روش های نوین جایگاه ویژه ای پیدا نموده است.
وی افزود: بازارهای مالی بسیار در هم تنیده شده است و ارکان بازارهای پول و سرمایه نقش های جدید یافته اند و به بازارهای مجاور ورود می کنند.
فتاحی تاکید کرد: در شرایطی که نقش آفرینی بانکها به بازار سرمایه نیز رسیده است و دستاوردهای مهندسی مالی و شکل گیری ابزارهای نوین تامین مالی به بانکها نقش ها و فرصت های جدید داده است، بانک توسعه تعاون از سالهای پیش با تاسیس گروه مالی توسعه تعاون تلاش نمود پل ارتباطی میان بازار پول وسرمایه را ایجاد نماید و ضمن بهره مندی از فرصت های بازار سرمایه، در الگوهای جدید تامین مالی نیز به ایفای نقش بپردازد.
بوذرجمهر مدیر عامل سابق شرکت گروه مالی با بیان گزارشی از عملکرد مدیریت ۶ سال خود افزود: چشم انداز پیش روی شرکت به عنوان یکی از گروه های مالی در سیستم پولی و مالی کشور در تلاش است تا بتواند از طریق سرمایه گذاری ها و مشارکت در طرح ها و پروژه ها با اعمال سیاست تکمیل زنجیره ارزش ، جایگاه مناسبی در سطح کشور به لحاظ ارزش دارایی ها در اختیار داشته باشد.
امیر مرادی تحصیلات مالی و حسابداری دارد و پیش از این سمت مدیر عاملی و عضو هیات مدیره شرکت چوکا ،عضو مالی هیات مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ،عضو مالی و هیات مدیره پایانه منطقه آزاد اروند، سرپرست شرکت صنایع اسالم ، رییس هیات مدیره شمیم کیش،. فعالیت در بازارهای مالی و عملیات تامین مالی پروژه ها در بازار را در سوابق خود دارد.
گفتنی است در این مراسم محمد ذوالفقاری معاون مدیر عامل در امور نظارت و حقوقی، حسن شریفی معاون مدیر عامل در امور عملیات بانکی، رامین نجمی رئیس اداره کل سرمایه گذاری و اعضاء هیات مدیره شرکت گروه مالی حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=381420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر