1

چاقوکشی و لت‌وپار کردن مربی و بازیکنان بعد از سوت پایان

  • کد خبر : 375850
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

در یک مسابقه فوتبال در رقابت‌های دسته دوم منطقه‌ای اسپانیا فردی با چاقو به زمین وارد شده و به یک مربی و سه فوتبالیست حمله کرد که باعث زخمی شدن شدید این مربی شد.

به گزارش  خبرگزاری افق :فوتبال اسپانیا شاهد یک اتفاق عجیب و شوکه‌کننده بود. در جریان دیدار دو تیم پدرو هیدالگو B و فیرگاس در چارچوب لیگ دسته دوی منطقه‌ای این کشور وقتی سوت پایان بازی به صدا در آمد فردی با چاقو به چند نفر از بازیکنان و یک مربی حمله‌ور شد.

این بازی روز شنبه با پیروزی ۲-۱ فیرگاس به پایان رسید. مسابقه تا پیش از حمله فرد چاقو به دست بدون تنش جریان داشت و بدون صحنه‌ای جنجالی به پایان رسید.

وقتی بعد از سوت پایان زمانی که بازیکنان و کادر فنی دو تیم در حال ورود به تونل ورزشگاه بودند بین دو نفر از کسانی که در کنار زمین حضور داشتند درگیری اتفاق افتاد. یکی از این افراد اما ناگهان چاقویی از جیب بیرون آورد و به سمت مربی فیرگاس حمله‌ور شد و او را از ناحیه دست مورد اصابت قرار داد.

فرد حمله‌کننده به سرعت از محل حادثه گریخت. پلیس و آمبولانس خیلی زود به صحنه رسید و دانیل خوزه تراویسو، مربی مصدوم، و دو نفر از بازیکنان را که مورد حمله قرار گرفته بودند به بیمارستان منتقل کرد.

رسانه‌ها در اسپانیا خبر دادند این مربی مصدوم با جراحت جدی از ناحیه دست مواجه است و یکی از بازیکنان هم از ناحیه گردن زخمی شده است.

منبع ورزش۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375850

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر