1

ایران خودرو خراسان هم به رکوردزنی های آبی پوشان اضافه شد

  • کد خبر : 375880
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰

شرکت ایران خودرو خراسان توانست با تولید بیش از ۱۳هزار دستگاه خودرو از خانواده هایما از ابتدای سال تا سوم بهمن ماه، از رکورد تولید سالانه این محصول از سال ۱۳۹۴ عبور کند.

به گزارش  خبرگزاری افق به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل ایران‌ خودرو خراسان این اقدام را در ادامه رویکردهای این شرکت مطابق با راهبردهای کلان گروه صنعتی ایران خودرو عنوان کرد و گفت: برنامه‌ ریزی دقیقی در حوزه افزایش کمی و کیفی محصولات صورت پذیرفته و خرسندیم که توانسته ایم در سال جاری اهداف تولیدی خود در این حوزه را محقق سازیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، بیژن زاهدی فرد در توضیح میزان تولید محصولات خانواده هایما در سال جاری بیان کرد: تولید محصولات خانواده هایما از سال ۱۳۹۴ با تولید ۶۷۴ دستگاه خودرو شاسی بلند آغاز شد و تا امروز موفق به تولید بیش از ۶۵ هزار دستگاه خودرو از این خانواده شده ایم.
وی افزود: تحریم های ظالمانه سال های اخیر مانعی بر روند صعودی تولید این محصول بود، اما با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، گام های موثری در راستای تحقق اهداف تولید این محصولات برداشته شد و توانستیم در دو ماه مانده تا پایان سال ۱۴۰۱ با تولید ۱۳ هزار و ۱۷۹ دستگاه خودرو شاسی بلند رکورد جدیدی در تولید محصولات شاسی بلند ایران خودرو به ثبت برسانیم.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان با اشاره به گسترش تولیدات محصولات خانواده هایما تصریح کرد: در سال جاری خودرو جدید هایما ۸S را رونمایی و به مرحله تولید انبوه رساندیم و تا پایان سال محصول جدید دیگری از این خانواده را به تولید انبوه خواهیم رساند.
زاهدی فرد از ثبت دو رکورد جدید در دی ماه امسال در زمینه ارسال ماهانه خودرو و تحویل حضوری به مشتریان توسط ایران خودرو خراسان خبر داد و گفت: در راستای افزایش تولید خودرو کامل و به منظور عمل به تعهدات و کسب رضایتمندی مشتریان، در دی ماه امسال، رکورد تحویل ارسال خودرو و تحویل حضوری به مشتریان افزایش یافته است.
وی افزود: این اقدام با برنامه ریزی دقیق و تلاش کارکنان شرکت و همچنین همکاری و مساعدت اداره تحویل سایت مرکزی گروه صنعتی و کارکنان شرکت ایسیکو محقق شد و شرکت ایران خودرو خراسان توانست با ارسال ۱۲هزار و ۵۷۷ خودرو بالاترین رکورد ارسال را در دو سال گذشته به ثبت برساند.
به گفته وی، براساس ابلاغ گروه صنعتی ایران خودرو و با هدف افزایش تسهیل و تسریع در فرآیند تحویل خودرو، شرکت ایران خودرو خراسان، با ایجاد زیرساخت های مناسب، امکان تحویل حضوری خودرو به مشتریان خود را نیز فراهم ساخته است، تخصیص امکانات مناسب و تسریع در دریافت خودرو از عوامل موثر، در استقبال از این طرح توسط هم میهنان عزیز بوده است که ماه گذشته با تحویل حدود هزار دستگاه خودرو رکورد جدیدی در دو سال اخیر به ثبت رسید.
شایان ذکر است، استان خراسان رضوی در دی ماه، با سرمای بی سابقه منفی ۲۰ درجه همراه بود که کارکنان واحد فروش شرکت به منظور انجام رسالت خود و خدمت رسانی شایسته به هم میهنان، با تلاش و روحیه مسوولیت پذیری بالا، توانستند این رکورد جدید را به ثبت برسانند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر