1

موفقیت تارا در آزمون های اروپایی تصادف جانبی و روبرو

  • کد خبر : 375899
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
گروه صنعتی ایران ‌خودرو موفق شد، آزمون تصادف جانبی و روبرو موسوم به CrashTest را برای محصول تارا در مرکز آزمون معتبر اروپایی با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرگزاری افق به نقل از ایکوپرس- ایران خودرو، به منظور حصول اطمینان از سطح کیفی و ایمنی محصولات تولیدی و در راستای تعهدات خود به الزامات سازمان ملی استاندارد ایران، براساس نمونه برداری و تحت نظارت شرکت‌های بازرسی، محصولات خود را برای انجام آزمون‌ تصادف به مرکز معتبر اروپایی ارسال کرده است.
بر اساس نتایج گزارش شده تا این لحظه، محصول تارا آزمون های تصادف از روبرو و تصادف از ناحیه جانبی را مطابق با استانداردهای جهانی و در حضور نماینده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و همچنین سازمان ملی استاندارد با موفقیت به پایان رسانده است.
براساس این گزارش، نتایج حاصله نشان دهنده سطح بالای ایمنی و تطابق کامل محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو با معیارها و الزامات استاندارد ایمنی خودرو است.
محصولات دنا پلاس، پژو ۲۰۷ و رانا نیز در همین مرکز آزمون در انتظار انجام آزمون هستند که نتایج آن‌ها نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.
این گزارش می‌افزاید، استحکام خودرو، بدنه، ایمنی سرنشین، عملکرد ایربگ و … در هنگام آزمون تصادف بررسی و سنجیده می شود و براساس آن استاندارد لازم برای‌ محصول صادر می‌شود.
موفقیت خودرو تارا در این تست تصادف در واقع مهر تاییدی بر انجام تست تطابق کیفیت تولید (COP) و استاندارد تایید نوع (Type Approval) بوده که توسط بازرس ثالث و جدا از ایران خودرو انجام می شود و خودروهای موجود در خط تولید را به صورت تصادفی با نمونه اولیه که از نظر کیفی مورد تایید بوده مقایسه می کند.
موفقیت تارا در تست تصادف جانبی و مقابل در موسسه تست تصادف معتبر اروپایی بیانگر تحقق موضوعاتی از جمله رشد کیفیت در محصولات ایران خودرو و همچنین جلوگیری از نوسان کیفیت و تولید محصولاتی با کیفیت مشابه به دلیل رعایت استاندارد های تطابق تولید COP و تایید نوع TA بوده که موجب اطمینان از کیفیت و رعایت ویژگی های ایمنی و عملکردی خودرو شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر