2

پشت پرده اقدام عجیب فدراسیون فوتبال علیه ساپینتو و استقلال

  • کد خبر : 376438
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

عدم انتشار حکم نهایی کمیته استیناف درباره ساپینتو روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال، ابهاماتی را در این باره ایجاد کرده است.

پشت پرده منتشر نشدن حکم نهایی ساپینتو توسط فدراسیون فوتبال/ اینترنت موبایلم قطع است؛ به فضای مجازی دسترسی ندارم!

این کمیته با حضور سه نفر تشکیل جلسه داده و در نهایت با بررسی مستندات ارائه شده از سوی باشگاه استقلال و بررسی دقیق حکم کمیته انضباطی، رای خودش را صادر کرد اما هنوز این رای از سوی فدراسیون فوتبال به شکل رسمی منتشر نشده است. این در حالی بود که تصویری تأیید نشده از حکم صادره به شکل غیر رسمی در فضای مجازی منتشر شد.

مهدی دادرس، یکی از اعضای کمیته استیناف در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اینکه این تصویر منتشر شده از رأی استیناف را تایید می کند یا نه، اظهار داشت: «من به دلیل شرایط فعلی کشور اینترنت موبایلم قطع است و دسترسی به شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ندارم. این تصویر را هم ندیده‌ام بنابراین نمی‌توانم آن را تایید یا رد کنم. ولی این را می دانم که ما حکم استیناف را صادر کردیم».

پشت پرده منتشر نشدن حکم نهایی ساپینتو توسط فدراسیون فوتبال/ اینترنت موبایلم قطع است؛ به فضای مجازی دسترسی ندارم!

وی در این باره که چرا فدراسیون فوتبال این حکم را منتشر نمی کند توضیح داد: «این را باید از مسوولان فدراسیون پرسید. من این را می دانم که حکم نوشته شده و انشای کامل آن را هم آقای صالحی سخنگوی کمیته استیناف انجام داده است. شاید هنوز این حکم از سوی آقای صالحی به فدراسیون نرسیده و شاید هم رسیده ولی اینکه چرا فدراسیون فوتبال حکم را منتشر نکرده را نمی‌دانم».

دادرس در این باره که آیا شایعه یک جلسه کاهش محرومیت ساپینتو را تایید می کند یا نه گفت: «من هیچ چیز را تایید نمی‌کنم چون هنوز فدراسیون فوتبال این حکم را به شکل رسمی اعلام نکرده است. ولی این را می دانم که ما تصمیم نهایی مان را با بررسی دقیق حکم کمیته انضباطی و مستندات باشگاه استقلال صادر کرده‌ایم».

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این باره خبرورزشی گفت: «هنوز حکم استیناف در رابطه با حکم اول محرومیت ۴ جلسه ای ریکاردو ساپینتو به دست ما نرسیده و چیزی در این باره به ما ابلاغ نشده است». این درحالی بود که در روزهای اخیر عنوان شد ساپینتو پس از بازی با گل گهر می‌تواند در دیدار مقابل فولاد خوزستان روی نیمکت استقلال بنشیند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=376438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر