3

پرسپولیس به تنظیمات کارخانه برگشت

  • کد خبر : 379295
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

پرسپولیس در ۵ بازی اخیر تنها یک بار دروازه اش را باز شده دیده است.

پرسپولیس به تنظیمات کارخانه برگشت

پرسپولیس روز قبل مقابل پیکان هم موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد. خط دفاعی پرسپولیس با وجود غیبت گولسیانی و حضور فرشاد فرجی و همین طور تغییر محل بازی وحید امیری و حضور علی نعمتی در دفاع چپ، باز هم مقتدر نشان داد و در بازی با پیکان هم مثل بازی با استقلال و دو بازی قبلش موفق به ثبت کلین شیت شد.

اگرچه علیرضا بیرانوند نقش زیادی در ثبت این آمار خوب دارد اما نباید از عملکرد خط دفاعی و از آن مهم تر شیوه دفاعی تک تک بازیکنان که حتی مهاجمان نیز در آن نقش دارند به سادگی گذشت.

نگاهی به چند بازی اخیر پرسپولیس و مرور عملکرد دفاع تیمی پرسپولیس در بازی های اخیر به خوبی اثبات می کند شاگردان یحیی پس از باخت دقیقه نودی به سپاهان در آزادی که با یک شوت از راه دور رقم خورد، فقط یک بار در هفته بیست و ششم مقابل مس کرمان دروازه خود را باز شده دیدند که البته آن بار نیز دروازه بیرانوند روی گل به خودی مرتضی پورعلی گنجی باز شد.

در سایر بازی ها سرخ پوشان مقابل مس رفسنجان، ملوان، پیکان و به ویژه استقلال موفق به ثبت کلین شیت شدند تا مشخص شود سرخ پوشان تهرانی علاوه بر تلاش زیاد برای گلزنی و باز کردن دروازه حریفان، تمرکز زیادی روی کارهای دفاعی هم داشته و مثل همیشه گل زدن به پرسپولیس کار آسانی نیست.

حالا باید منتظر بود و دید خط دفاعی پرسپولیس در دو بازی آینده مقابل گل گهر و نساجی نیز موفق عمل کرده و به همراه بیرانوند موفق به ثبت کلین شیت خواهند شد یا نه.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر