1

جوجه‌کشی در محل ممنوعه +تصویر

  • کد خبر : 38018
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۰:۴۶

پخش ته ‌سیگار‌ها روی چمن بازی آن‌ها را به این فکر انداخت که اعضای تیم ‌های گلف‌ بازی، بی‌اعتنا به جاسیگاری، ته‌ سیگار‌ها را روی زمین می‌اندازند

افق نیوز:(ofoghnews.ir) هر روز این جوجه‌های زیبا در ساعات مختلف از سوراخ‌های جاسیگاری به بیرون سرک می‌ کشند و دنیای اطراف خانه جدیدشان را رصد می‌‌کنند.
اتفاقی جالب در یکی از باشگاه‌های گلف کشور ولز اتفاق افتاده است. در این باشگاه چند روزی پخش ته ‌سیگار‌ در اطراف جاسیگاری دیواری به معضلی برای مسئولان سالن گلف تبدیل شده بود و پخش ته ‌سیگار‌ها روی چمن بازی آن‌ها را به این فکر انداخت که اعضای تیم ‌های گلف‌ بازی، بی‌اعتنا به جاسیگاری، ته‌ سیگار‌ها را روی زمین می‌اندازند.

به همین خاطر اعلامیه‌هایی را روی دیوار‌ها نصب کردند تا از چنین کاری خودداری کنند تا اینکه یک روز سرکشی یکی از کارکنان حقیقت را فاش کرد.

این فرد فهمید شش جوجه کوچولو ناخواسته در جاسیگاری دیواری این ورزشگاه از تخم بیرون آمدند در حالی که هیچ کس از تولد آن‌ها مطلع نبود. شاید تولد جوجه ‌های یک پرنده در جاسیگاری یک زمین گلف شروع خوبی برای زندگی نباشد، اما آن‌ها با اشغال کامل اینجاسیگاری، گلف ‌باز‌ها را مجبور کرده‌‌اند جای دیگری سیگار بکشند.

ظاهرا این جوجه ‌‌ها برای باز کردن جای خود ته‌ سیگار‌ها را از محل تولدشان بیرون می‌‌انداختند.

با روشن شدن این حقیقت مسئولان سالن نه تنها جوجه‌‌ها را بیرون نکردند بلکه با چسباندن کاغذی با مضمون «از اینجاسیگاری استفاده نشود» در اطراف جاسیگاری جا را برای جوجه‌‌ها امن‌‌تر کردند.

حالا هر روز این جوجه‌های زیبا در ساعات مختلف از سوراخ‌های جاسیگاری به بیرون سرک می‌ کشند و دنیای اطراف خانه جدیدشان را رصد می‌‌کنند. یکی از خانواده‌های عضو باشگاه گلف نیز هر روز برای جوجه‌‌ها غذا می‌ آورد و آن‌ها را در حمایت کامل خود دارد.

باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38018

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر