4

افتتاح یک واحد بزرگ تولید قارچ خوراکی با حمایت بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 380654
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

محمدجعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی سفر به استان قزوین، ضمن افتتاح یک واحد بزرگ تولید قارچ خوراکی از چندین طرح کلان اقتصادی در شهرستان‌های این استان نیز بازدید کرد.

افتتاح یک واحد بزرگ تولید قارچ خوراکی با حمایت بانک توسعه تعاون

ایرانی در بازدید شرکت قارچ رامند مجار بزرگ‌ترین تولیدکننده کمپوست در خاورمیانه و شرق اروپا گفت: بازدیدها و جلسات در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان داخلی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تکلیف دستگاه‌های اجرایی در بحث تحقق شعار سال و ضرورت رشد تولید است.
وی افزود: این شرکت ظرفیت تولید یک سوم کمپوست مورد نیاز کشور به میزان تقریبی ۱۶۰ هزار تن را در اختیار دارد و طی سه سال همکاری با بانک و تمرکز حساب و فعالیت‌های مالی مجموعه، از ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بانک در مسیر تولید و اشتغال بهره‌مند شده است.
این شرکت با دارا بودن چندین مجموعه پرورش قارچ خوراکی در رتبه دوم بزرگ‌ترین تولیدکننده قارچ کشور نیز می‌باشد که جدیدترین مجموعه پرورش قارچ این شرکت با نام بستر سبز جوانه در فاصله ۵ کیلومتری از محل فعالیت شرکت به دست ایرانی عضو هیات مدیره بانک افتتاح گردید.
ایرانی در مراسم افتتاحیه این واحد تولیدی با ابراز خرسندی از مثمر ثمر بودن حمایت‌ها و تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون گفت: مدیریت هوشمند مصارف امروز از مهم‌ترین راهبردهایی است که می‌بایست در کانون توجه و اقدامات استان‌ها قرار گیرد بطوریکه اولاً ضوابط و مقررات بانک مرکزی رعایت گردد و ثانیاً تسهیلات با دقت نظر و بررسی دقیق فنی در بخش‌های مولد و تأثیرگذار تزریق گردد.
این مقام بانکی تصریح کرد: اثبات گردیده تولیدکنندگان متوسط و خرد موسوم به sme ها بیشترین و مهم‌ترین سهم در احیا و چابک سازی اقتصاد کشور را ایفا می‌نمایند، لذا می‌بایست راهبردهای هفتگانه ابلاغی که به‌عنوان نقشه راه تدوین گردیده‌اند سرلوحه کار قرار گیرد و همچنین دقت شود راهبردها دقیق و فنی در فرآیندهای بانک جاری باشد و در این صورت شاهد شکوفایی و رونق‌بخش تولید و تحقق اشتغال‌زایی مورد نظر دولت سیزدهم خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=380654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر