5

طی بازدید مدیر عامل بانک توسعه تعاون از دفتر مرکزی حراست بانک مطرح شد: صیانت از کارکنان و بیت المال یکی از کارکردهای اصلی حراست است

  • کد خبر : 384619
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی بازدید و نشست صمیمانه با همکاران دفتر مرکزی حراست اظهار داشت: عملکرد حراست در ارتقای عملکردی بانک بسیار تاثیر گذار است و زحمات و تدابیر و تلاش های همکاران قابل تقدیر و بسیار ارزنده بوده است. همکاران این بانک به لحاظ سلامت و انضباط اداری در سطح شبکه بانکی و دستگاه‌های اجرایی سرآمد هستند و عملکرد حراست در این زمینه بسیار اثربخش بوده است.

صیانت از کارکنان و بیت المال یکی از کارکردهای اصلی حراست است

شیخ حسینی گفت: رعایت اصل در نظر داشتن حق در بررسی‌ها و فرایندهای حراستی بسیار مهم است و چنانچه این اصل به خوبی رعایت گردد سلامت سازمان در سطح بالاتری تضمین می‌گردد.
این مقام بانکی یادآور گردید: صیانت از کارکنان و بیت المال یکی از کارکردهای اصلی حراست است، تلاش مجدانه عزیزان موجب افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های سازمان در ابعاد معنوی و مادی می‌شود. با توجه به گستردگی شعب و واحدهای اجرایی و استانی در سراسر کشور، ضرورت دارد اهتمام حداکثری در راستای همدلی و هم افزایی کارکنان حراست در سراسر کشور وجود داشته باشد.
وی افزود: فعالیت واحد حراست زمینه ارتقای عملکرد کلی سازمان را فراهم می‌آورد و هوشیاری همکاران این واحد مهم و راهبردی می‌تواند از بروز برخی آسیب‌ها جلوگیری نموده و بستر سالمتری برای فعالیت حرفه‌ای بانک فراهم آورد.
شیخ حسینی تصریح نمود: بانکداری از مشاغل حساس و مهم در هر اقتصاد محسوب می‌شود و بانکداران به عنوان امانت‌داران جامعه حافظ سپرده‌های مردم هستند. بانک‌ها به دلیل سرمایه اجتماعی از سوی مردم مورد اقبال واقع می‌شوند و واحدهای نظارتی بانک ملزم به حفظ این سرمایه اجتماعی و اعتماد همگان هستند. حراست در بانکها علاوه بر وظایف عمومی و مراقبت از سرمایه انسانی، در جنبه های فناورانه و تکنولوژی و حفاظت از سرمایه های فیزیکی بانک نیز تکالیف و کارکردهای مهمی بر عهده دارند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: شبکه بانکی از ارکان توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شوند، فعالیت مجاهدانه همکاران بانکی می تواند سرعت پیشرفت اقتصادی کشور را بهبود بخشد، واحدهای نظارتی در تلاش هستند تا زمینه فعالیت همکاران به نحو مساعدی فراهم باشد. مجموعه حراست مشاور امین و دلسور مدیران بانک هستند، مدیران ارشد با آگاهی کامل از وضع موجود، تصمیمات بهینه اتخاذ نموده و سازمان را در مسیر صحیح هدایت نمایند.
شیخ حسینی ادامه داد: سرمایه انسانی مهمترین دارایی هر سازمان و مزیت رقابتی واقعی آن محسوب می‌شود، سرمایه انسانی حاضر در حراست نیز پایه و اساس فعالیت آن مجموعه را تشکیل می‌دهند ، ایمان، اعتقاد، تخصص و هوشمندی این عزیزان می‌تواند کارآمدی واحد را در حالت بهینه قرار دهد. همکاران حراست عمدتا دلسوزانه و متعهدانه وظیفه مشاوره و راهنمایی سایر همکاران را نیز به عهده دارند، روابط حسنه میان واحد حراست و دیگر واحدها می تواند در حل مسائل و مشکلات کارگشا باشد. حضور مداوم حراست در کنار واحدها می تواند در پیشگیری از آسیب ها و دوری از گزندها تاثیرگذار باشد.
در این جلسه سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست گزارشی از اقدامات و عملکرد حراست بانک را ارائه نمود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=384619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر