1

تماس ناگهانی قلعه‌نویی با گزینه جذاب استقلال/ انتخاب تیم، مهم‌تر از بازی با بلغارستان!

  • کد خبر : 381448
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

برای فیفادی سپتامبر (شهریورماه) و بازی مقابل بلغارستان، باز هم شایعه‌هایی درباره حضور قدوس در اردوی تیم ملی شنیده می‌شود.

تماس ناگهانی قلعه‌نویی با گزینه جذاب استقلال/ انتخاب تیم، مهم‌تر از بازی با بلغارستان!

بسیاری از فوتبالدوستان ایرانی که تماشای بازی زیبا را به کسب نتیجه ترجیح می‌دهند، در تمام سال‌های اخیر به این مسأله اعتقاد داشتند که سامان قدوس می‌تواند یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی باشد. سامان که یک بازیکن فانتزی و تکنیکی است، در دوران مربیگری کارلوس کی‌روش کمتر در ترکیب اصلی قرار گرفت و اغلب یا به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و یا فرصت عرض اندام به دست نیاورد. نمونه‌اش دو جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ که از سامان تنها برای دقایقی در ترکیب تیم ملی استفاده شد و او بیشتر از اینکه در زمین باشد، روی نیمکت نشست.

در جام جهانی ۲۰۲۲، تنها در نیمه دوم بازی با امریکا که حکم مرگ و زندگی را برای تیم ملی داشت و می‌توانست اولین صعود ایران به دور دوم را رقم بزند، کی‌روش تصمیم گرفت از قدوس استفاده کند. تعویضی که بی‌فایده بود و هافبک آن زمان برنتفورد هم نتوانست کاری از پیش ببرد و ایران را به هدفش برساند. بعد از آن بازی گویا قدوس مورد انتقاد کی‌روش قرار می‌گیرد و از همان زمان تصمیمی مهم اتخاذ می‌کند. تصمیمی چون دوری از تیم ملی و تمرکز روی رقابت‌های باشگاهی.

اولین اردوی تیم ملی با مربیگری امیر قلعه‌نویی فروردین ماه برگزار شد و قدوس یکی از غایبین بزرگ بود. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد سامان به اردو نیامد و مقابل کنیا و روسیه غیبت داشت. او که آن زمان در برنتفورد حضور داشت، سعی کرد توانایی‌های خود را در لیگ برتر نشان بدهد و تنها در این رقابت‌ها درگیر باشد. در نهایت هم تلاش قدوس به ثمر ننشست و او در لیست مازاد برنتفورد قرار گرفت.

برای حضور در تورنمنت کافا، بار دیگر صحبت از بازگشت یا عدم بازگشت قدوس به تیم ملی مطرح شد اما در نهایت سامان دوباره به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. او در زمانی که تیم ملی بازی‌های خود را در تورنمنت کافا انجام می‌داد، مراسم ازدواج خود را برگزار و دوران جدیدی از زندگی خود را آغاز کرد.

حالا و برای فیفادی سپتامبر(شهریورماه) و بازی مقابل بلغارستان، باز هم شایعه‌هایی درباره حضور قدوس در اردوی تیم ملی شنیده می‌شود. سامان فعلاً تیم آینده خود را انتخاب نکرده و مشغول بررسی پیشنهادهایی است که به دستش رسیده. از مالمو بگیرید تا لیگ امریکا، لوتون تاون و سایر باشگاه‌هایی که به جذب او علاقه دارند. قدوس مشغول سبک سنگین کردن این پیشنهادها است تا یکی را انتخاب کند و تمرینات خود را از سر بگیرد.

امیر قلعه‌نویی که همیشه به فوتبال هجومی و تماشاگرپسند علاقه داشته و یکی از شعارهایش در تیم ملی نیز همین موضوع است، برای رسیدن به این هدف چشم به توانایی‌های قدوس دارد. قلعه‌نویی خوب می‌داند برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا و همچنین انجام بازی زیبا، قدوس ابزار خوبی خواهد بود. به همین دلیل در تماس‌هایی که از طریق دوستان مشترک با قدوس گرفته شده، قلعه‌نویی از او خواسته تا تصمیم نهایی‌اش را برای حضور در تیم ملی بگیرد.

امیر منتظر جواب «بله» از سوی قدوس است. با این حال سامان فعلاً ابتدا باید با تیمی برای حضور در رقابت‌های باشگاهی به توافق برسد و بعد بتواند برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام آمادگی کند. هر چند بعید است قدوس را در اردوی شهریورماه تیم ملی هم مشاهده کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=381448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 5انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر