3

علت عدم حضور وزیر علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

  • کد خبر : 3821
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۶

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: قرار بود دانشجو در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور پیدا کند که بنا به اعلام عباسپور “وزیر علوم به دلیل تشرف به حج عمره در این جلسه حاضر نشده است. ” افق – فارس:حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی […]

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: قرار بود دانشجو در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور پیدا کند که بنا به اعلام عباسپور “وزیر علوم به دلیل تشرف به حج عمره در این جلسه حاضر نشده است. ”

افق – فارس:حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: قرار بود در جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فناوری حضور پیدا کرده و به سؤال ۳ نفر از نمایندگان پاسخ دهد که وی در این جلسه حضور پیدا نکرد.

وی افزود: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس علت عدم حضور وزیر علوم در این جلسه را از عباسپور رئیس کمیسیون جویا شدند که وی اعلام کرد “وزیر علوم به دلیل تشرف به سفر حج عمره در این جلسه حاضر نشده است. ”

سلیمی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز طرح احتساب سابقه تدریس معلمان حق‌التدریسی استخدامی در وزارت آموزش و پرورش و طرح بیمه آنان مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد با بررسی‌های لازم این طرح در جلسات آینده به تصویب برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر