2

کسب رتبه اول استان اصفهان در تعداد تسهیلات پرداختی ، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال طرح های افتتاحی در هفته تعاون

  • کد خبر : 382366
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: استان اصفهان با بهره‌برداری ۳۲ پروژه تعاونی با سرمایه‌گذاری بیش از ۸۶۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۷۳ نفر در هفته تعاون امسال رتبه اول را کسب کرد.

فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم متمرکز افتتاح متمرکز ۳۲ طرح تعاونی همزمان با تجلیل از منتخبین استانی هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان اصفهان و کشوری که در محل پروژه تعاونی مسکن ناحیه ۵ آموزش و پرورش شهرستان اصفهان برگزار شد اظهار داشت : در استان اصفهان ۳۲ طرح تعاونی در هفته تعاون امسال بهره برداری شد که برای بیش از ۷۷۳ نفر اشتغالزایی کرده است و در کلیه شاخص ها رتبه اول را به خود اختصاص داد.
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون تصریح کرد: در این طرح‌ها بخش مسکن با ۱۸۵۰۰ میلیارد ریال ۹۵ درصد از سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده و بخش‌های کشاورزی با ۳۷۳ میلیارد ریال و صنعت با ۲۶۶ میلیارد ریال ارزش سرمایه‌گذاری رتبه‌های دوم و سوم را داشته اند.
وی با بیان این‌که بیشترین تعداد طرح‌ها به ترتیب در بخش‌های خدمات، صنعت، مسکن، کشاورزی و تامین نیاز و تولیدی توزیعی افتتاح می‌شود اضافه کرد: بخش مسکن ۳۲ درصد از سهم اشتغال ایجاد شده در این طرح‌ها را به خود اختصاص داده است که در این موضوع بیشترین اشتغال را در بین طرح‌های افتتاحیه به خود اختصاص داده است.
رئیس هیات مدیره بیان کرد : در تعاونی های مسکن نگاه سود آوری مطرح نیست و واحدهای احداث شده با قیمت تمام شده و با کیفیت عالی به اعضای تعاونی ها واگذار می شود و سهم بخش تعاون در ساخت و ساز مسکن ۱۰ درصد است که با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که برای ساخت و ساز و تامین مسکن وجود دارد نیاز به توجه و حمایت بیشتری می باشد و امید است با اجرایی شدن سند بخش تعاون و نگاه ویژه دولت در برنامه هفتم به بخش تعاون شاهد پیشرفت این بخش در همه شاخص ها به ویژه حوزه مسکن باشیم .
فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه خاطرنشان کرد بانک توسعه تعاون بانک تخصصی بخش تعاون است که از ابتدای شروع دولت مردمی سیزدهم حجم تسهیلات پرداختی بانک ۵ برابر شد و دو خط اعتباری برای تعاونگران در نظر گرفته شد که در سال ۱۴۰۱خط اعتباری ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برقرار شد که به جهت تسهیلگری به فعالان اقتصادی بخش تعاون پرداخت شد و در سال ۱۴۰۲تفاهم نامه بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد تومانی که بین استان ها توزیع شد.
رئیس هیات مدیره در ادامه افزود : تعاونگران می توانند با مراجعه به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ها از این بسته های خدماتی استفاده کنند و همچنین با استفاده از منابع ریالی و ارزی صندوق توسعه ملی و تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰در بخش های مختلف، بانک توسعه تعاون این آمادگی را دارد که تسهیلات مورد نیاز را به تعاونی ها و تعاونگران عزیز پرداخت نماید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=382366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر