2

اولین درگیری حماس و ارتش اسرائیل در داخل نوار غزه؛ گردان‌های القسام تجاوز را دفع کردند

  • کد خبر : 383153
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

حماس گفت که جنگنده‌هایش دو بولدوزر نظامی و یک تانک اسرائیلی را از کمین منهدم کردند و نیروهای اسرائیلی را مجبور کردند بدون خودروهای خود به داخل اسرائیل عقب‌نشینی کنند.

اولین درگیری حماس و ارتش اسرائیل در داخل نوار غزه؛ گردان‌های القسام تجاوز را دفع کردند

به گزارش اکوایران، گردان‌های القسام روز یکشنبه اعلام کردند که نیروهای حماس با نظامیان اسرائیلی در داخل غزه درگیر شده‌اند، که به نظر می‌رسد یکی از اولین درگیری‌ها بین دو طرف در داخل نوار غزه از زمان آغاز جنگ در ۷ اکتبر باشد.

به نوشته سی‌ان‌ان، حماس گفت که نیروهایش دو بولدوزر نظامی و یک تانک اسرائیلی را با کمین منهدم کردند و نیروهای اسرائیلی را مجبور کردند بدون خودروهای خود به داخل اسرائیل عقب‌نشینی کنند.

گردان‌های القسام در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند: «سربازان نیروی صهیونیستی که در کمین خان‌یونس افتادند، خودروهای خود را رها کرده و با پای پیاده به سمت شرق حصار گریختند.»

ارتش اسرائیل تنها اعلام کرد که «به سوی سربازان اسرائیلی که در غرب حصار امنیتی نوار غزه در منطقه کیسوفیم فعالیت می‌کردند، شلیک شد». ارتش اسرائیل افزود: «یک تانک ارتش به سلول حماس که به سوی سربازان شلیک می‌کرد، حمله کرد». کیبوتز کیسوفیم، در اراضی اشغالی، در شرق خان یونس، در غزه قرار دارد. ارتش اسرائیل در تماس تلفنی با سی‌ان‌ان تایید کرد که نیروهایش در جریان این حادثه، در داخل غزه عملیات انجام می‌دادند.

پس از حمله حماس به اسرائیل در ۷ اکتبر، این اولین بار نیست که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند که در داخل غزه عملیات انجام داده است. در ۱۳ اکتبر، ارتش اسرائیل اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته حملاتی را در داخل غزه انجام داده است، اما نگفت که درگیری صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=383153

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر