3

وزیر کشور:ویرانی‌های این زلزله به صورت مستحکم و مقاوم بنا می‌شود

  • کد خبر : 38819
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷

مصطفی محمدنجار گفت:با وجود همکاری تنگاتنگ ارگان‌ها و نهادها سعی می‌شود کمبودهای موجود در منطقه به سرعت برطرف و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان تسریع شود.

وزیر کشور از مرحله جدید اسکان موقت و تامین آذوقه آسیب‌دیدگان زلزله خبر داد و گفت: ویرانی‌های این زلزله به صورت مستحکم و مقاوم بنا می‌شود.

مصطفی محمدنجار دقایقی قبل در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده هریس در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: مکان‌های ویران شده به صورت مقاوم و مستحکم بنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه بهترین نقش امدادی را در دقایق اولیه وقوع حادثه مردم انجام داده‌اند، گفت: تیم‌های امدادی نیز به همراه اعضای ستاد بحران برای اشراف به موضوع در منطقه حضور دارند.

نجار ادامه داد: با وجود همکاری تنگاتنگ ارگان‌ها و نهادها سعی می‌شود کمبودهای موجود در منطقه به سرعت برطرف و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان تسریع شود.

نجار وجود فواصل زیاد بین مناطق آسیب دیده را عمده مشکل در بحث امداد رسانی دانست و گفت: کمک رسانی با وجود فواصل زیاد بین مناطق با مشکل مواجه است که با وجود این مشکل امداد رسانی با سرعت در حال انجام است.

وزیر کشور در بدو ورود به هریس یکی از مناطق آسیب دیده از زلزله ۶٫۲ ریشتری آذربایجان شرقی به طور مستقیم با آسیب دیدگان و مردم روستای “باجاباج” و “چوباندار” این شهرستان که ۱۰۰ درصد تخریب شده‌اند دیدار و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

وزیر کشور به همراه وزیر بهداشت هم‌اکنون در مسیر شهرستان هریس برای شرکت در جلسه ستاد بحران آذربایجان‌شرقی هستند که در این شهرستان تشکیل می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر