1

اقدام نظامی علیه ایران بدون تردید به نتیجه‌ای نخواهد رسید

  • کد خبر : 41103
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکا و اسرائیل جرأت حمله به ایران را ندارند و برآورد ما این است که این تهدیدهای لسانی به جایی نخواهند رسید.

افق(ofoghnews.ir): سردار سرلشکر محمد‌علی جعفری در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران ضمن ابراز تاسف از انتشار فیلم صهیونیستی ـ آمریکایی ضد‌اسلامی اظهار داشت داشت: استکبار با انجام چنین کاری به جایی نخواهد رسید نه با تهدید، نه با توهین به مقدسات دین اسلام و یا شخصیت برجسته چون پیامبر گرامی به هیچ دستاوردی نخواهد رسید.

وی با اشاره به فرمان امام(ره) مبنی بر تشکیل نیروی زمینی، هوایی و دریایی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد:‌ در طول این ۲۷ سال به آمادگی‌های خوبی دست یافته‌ایم و مجموعه سپاه به پیشرفته‌ترین سلاح و امکانات مجهز شده و حتی در مجموعه نرم‌افزاری در جنگ به دستاوردهای خوبی رسیدیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه در سال‌های پس از جنگ نیز دو نیروی سپاه قدس و بسیج به مجموعه سپاه پاسدارن اضافه شده است، تصریح کرد:‌ در تمامی مجموعه‌های سپاه پاسداران به توسعه و پیشرفت خوبی رسیده‌ایم و در سال‌های ۸۰ و ورد به دهه سوم انقلاب اسلامی در  مقابله با جنگ اطلاعاتی که همان جنگ نرم است، ماموریت پیدا کرده‌ایم و ساختارهای خوبی برای مقابله با این تهدیدات فراهم شده‌ است.

وی ادامه داد: سپاه آمادگی همه‌جانبه‌ای در برابر هر نوع تهدید دارد و مقدمات و ظرفیت‌های لازم نیز در این زمینه ایجاد شده‌ است.

سردار جعفری در پاسخ به سؤالی مبنی بر تهدید اسرائیل به جنگ علیه ایران و همکاری آمریکا با وجود اختلاف دیدگاهی در این زمینه اظهار داشت: اقتدار نظام اسلامی و توسعه بیداری اسلامی در جهان و به خصوص در منطقه آنها را بیدارتر کرده و هیچ چاره‌ای نمی‌بینند جز اینکه به تهدید و فشار نظامی علیه ایران دست بزنند.

فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه اسرائیل از شدت نگرانی تلاش می‌کند آمریکا را با خود همراه کند، اظهار داشت: آمریکا آسیب‌پذیری زیادی در منطقه دارد و چون نیروهای زیادی را در تیر‌رس جمهوری اسلامی ایران دارد، جرأت حمله به ایران را نخواهند داشت.

وی همچنین حمایت مسلمانان جهان منطقه از انقلاب اسلامی را یک عامل بازدارنده جهت حمله آمریکا و اسرائیل علیه ایران برشمرد و گفت: اقدام نظامی علیه ایران بدون تردید به نتیجه‌ای نخواهد رسید حتی بسیاری از کارشناسان صهیونیستی با این اقدام مخالف هستند و ما بعید می‌دانیم دست به چنین حماقتی بزنند لذا طبیعی است که به جنگ روانی روی بیاورند تا به اهداف خود برسند.

فرمانده‌ کل سپاه ‌در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر انتشار فیلم موهن‌ آمریکایی ـ صهیونیستی گفت: این مجوزی برای کشتن افراد نمی‌شود اما به هر حال احساسات مسلمانان جریحه‌دار شده و تنها حرکتی که می‌توانست عصبانیت آنان را فروکش کند، اعتراضاتشان به سفارت‌های کشورهای حامی انتشار این فیلم مخصوصا آمریکا است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41103

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر