3

کفش های جادویی که شما را از گم شدن نجات می دهد +تصاویر

  • کد خبر : 42102
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۸:۰۶

اگر شما هم از آن دسته آدم هایی هستید که از نقشه برای پیدا کردن مسیر خود استفاده می کنید با پوشیدن کفشهای زیر فقط کافیست که پاشنه کفش خود را بکشید و با خیالت راحت به سمت مسیر مورد نظر راه بروید.

خبرگزاری فارس: کفش‌هایی برای گم نشدن + تصاویر

تصاویری که در زیر می بینید از مراحل ساخت کفش های جادویی «دومینیک ویلکاکس» است. کفش‌هایی که با پوشیدن آن دیگر نگران گم شدن نخواهید بود.

این کفش ها دارای یک سیستم مسیریاب  ماهواره ای جی پی اس است که در زیر کفش قرار گرفته و با استفاده از چراغ های ال ای دی که روی سطح کفش نصب شده مسیر صحیح را نشان می دهد.

برای استفاده از این کفش های مسیر یاب ابتدا باید مقصد مورد نظر را از طریق یو اس بی وارد حافظه کفش کنید سپس تنها کافیست پاشنه های خود را به هم بچسبانید تا مسیر یاب آغاز به کار کند.

اما با پوشیدن این کفش ها چگونه مسیر درست را می توان پیدا کرد، همان طور که در کفشهایی که ساخت آن ها تمام شده مشاهده می کنید روی هر کدام از آنها چراغ های ال ای دی ریزی قرار گرفته که چراغ های گرد در واقع نقش یک قطب نما را بازی می کند  و چراغ روشن روی آن جهت دقیق مسیر است و ال ای دی های روی جفت دیگر که در یک امتداد قرار گرفته فاصله تا مقصد را نشان می هد.

حالا اگر اهل پیاده روی هستید و می خواهید که مسیر خود را گم نکنید پاشنه کفش خود را بکشید و با کوبیدن آنها به هم راه بیافتید.

 

 

 

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42102

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر