1

مرگبارترین زیبا رویان جهان +تصاویر

  • کد خبر : 42212
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۸:۱۵

این گل های بسیار زیبا و با طراوت کاهی اوقات می توانند بسیار مرگبار نیز باشند و حتی انسان ها را به کام مرگ نیز بکشانند. این گل ها در حالی که زیبایی بصری زیادی دارند دارای سموم خاصی هستند که می تواند بسیار مرگ آفرین باشد.

گل ها از جمله مخلوقات بسیار زیبای خدا هستند که با دیدن آن ها حال و هوای ما عوض می شود و در خانه می توانند روحیه بخش نیز باشند.

Daphne

این گل به نام گیاه بهشت نیز شناخته می شود چرا که بسیار زیبا و رنگ بنفش آن بسیار دلربا است. این گل می تواند تا ارتفاع یک یا یک و نیم متری رشد کند و البته همه قسمت های آن بسیار سمی است اما بیشتر ان در گلبرگ های این درخت جمع شده است. سم این گل می تواند باعث ایجاد سر درد و یا اسهال شود.  در صورتی که این گل را کسی ببوید به کما می رود و یا ممکن است کشته شود.

Belladonna

این گل به عنوان یکی از سمی ترین گیاهان دنیا شناخته می شود و به قدری قوی است که به راحتی می تواند انسان ها را مریض کند و البته برای کودکان بسیار خطرناک تر است به طوری که آن ها را می کشد. این گل باعث می شود تا میزان ظربان قلب بالا برود و سردرد و سرگیجه و اسهال از جمله نشانه های مسمویت به این گل است.

Rhododendron

این گل که دارای گلبرگ های بسیار بزرگ است از دروان باستان به خاطر سمی بودنش معروف است و بسیاری از مورخان دلایل دیوانه شدن سربازان یونانی را خوردن عسلی می دانند که از این گل گرفته شده است. این گل باعث می شود تا بدن افراد بی حس شود و همچنین دچار شک های عصبی و تشنج می شوند.

Oleander

این گل به عنوان یکی از زیباترین گل های دنیا و همچنین سمی ترین آن ها شناخته می شود. یکی از کاربردهای این گل در جنوب هند برای خودکشی است و اثرات مخربی بر روی دستگاه عصبی و گوارشی انسان دارد.  بویدن و یا خوردن این پل باعث می شود تا افراد به کما بروند و پس از آن مرگ به سراغ ان ها خواهد آمد.

Crocus

این گل بی نهایت سمی است و کمتر کسی از نزدیک شدن به آن جان سالم به در می برد. این گل بیشتر در فصل پاییز رشد کرده و سم آن به مانند آرسنیک می ماند به طوری که هیچ راه درمانی ندارد. این گل باعث می شود تا فشار خون بسیار کم شود و پس از آن فرد به کما می رود و میمیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42212

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر