3

نرخ کرایه‌های حمل‌و‌نقل عمومی اصلاح شده است

  • کد خبر : 4468
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۰

مرتضی تمدن درباره نحوه نظارت بر نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی اظهار داشت: نظارت بر نرخ کرایه‌های تاکسی بر عهده سازمان تاکسیرانی است و باید در این خصوص نظارت جدی صورت گیرد و اگر موارد تخلف به استانداری ارسال شود استانداری نیز حتماً موارد تخلف را پیگیری می‌کند. وی ادامه داد: شورای شهر و […]

مرتضی تمدن درباره نحوه نظارت بر نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی اظهار داشت: نظارت بر نرخ کرایه‌های تاکسی بر عهده سازمان تاکسیرانی است و باید در این خصوص نظارت جدی صورت گیرد و اگر موارد تخلف به استانداری ارسال شود استانداری نیز حتماً موارد تخلف را پیگیری می‌کند. وی ادامه داد: شورای شهر و شهرداری نیز باید نظارت بر نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی داشته باشند و اگر موارد تخلف به استانداری ارسال شود استانداری نیز حتماً موارد تخلف را پیگیری می‌کند.

افق – فارس:استاندار تهران با اشاره به اینکه نظارت‌ها باید به گونه‌ای باشد که در حق مردم اجحاف نشود بیان داشت: از اهرم‌های قانونی برای اینکه اجهافی در حق مردم نشود استفاده می‌کنیم.

از اول تیر قرار بود براساس مصوبه شورای شهر نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در شهر تهران افزایش یابد ولی کار به گونه‌ای انجام شد که باعث اعتراض گسترده شهروندان شد.

با افزایش بی‌رویه نرخ کرایه‌ها استانداری تهران از اصلاح قیمت‌ها خبر می‌دهد این در حالی است که در سطح شهر اصلاح قیمتی به چشم نمی‌خورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]