3

حالا بشار اسد یک دفعه شده دیکتاتور و اردوغان شده است منجی!

  • کد خبر : 46593
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۹

جالب اینجاست که اردوغان با اینکه هنوز ترکیه به اتحادیه اروپا راه پیدا نکرده است و شاید اصلا هیچ گاه راه پیدا نکند گفته است اگر هر خانواده ترکیه ای سه فرزند بیاورند ، تا سال ۲۰۳۷ آلمان را هم پشت سر می گذاریم و پرجمعیت ترین کشور اروپا می شویم!

با دوست صمیمی اش دشمنی می کند. یادش رفته است که با بشاراسد می نشست و فوتبال تماشا می کرد، با هم رابطه خانوادگی داشتند ، باهم نشست مشترک وزیران برگزار می کردند و…حالا بشار اسد یک دفعه شده است دیکتاتور و اردوغان شده است منجی!

به گزارش سرویس وبلاگستان مشرق ، وبلاگ سیاسی نوشتنوشت :

خودش را به سلطان محمد فاتح (عثمانی) تشبیه می کند و ژست امپراطوری می گیرد.

حتی اخیرا اتحادیه اروپا را نیز تهدید کرده است که اگر تا سال ۲۰۲۳ که صدمین سال تاسیس جمهوری ترکیه است برای ورود به اتحادیه اروپا، باز هم ترکیه را معطل نگه دارند اتحادیه اروپا بازنده خواهد بود و ترکیه را از دست می دهد.

ترکیه سال هاست برای ورود به اتحادیه اروپا تلاش می کند. در سال ۱۹۸۷ درخواست ترکیه برای پذیرش در این اتحادیه ارائه شد و در سال ۱۹۹۹ به طور رسمی به عنوان کاندید جهت عضویت در اتحادیه اروپا شناخته شد و در سال ۲۰۰۵ مذاکرات برای پذیرش ترکیه آغاز شد. اما با وجود اصلاحاتی که ترکیه کمابیش در این زمینه انجام داده است با ورود این کشور به اتحادیه اروپا موافقت نشده است و اتحادیه اروپا به دلایل متعدد از جمله سطج دموکراسی و حقوق اقلیت ها و…با پذیرش ترکیه مخالفت می کند و در هر سری از مذاکرات شروط جدیدی را پیش پای ترکیه قرار می دهد.

اما یکی از مهم ترین دلایل برای عدم پذیرش ترکیه در اتحادیه اروپا، علاوه بر مسلمان بودن این کشور، جمعیت آن است. زیرا در تصمیم گیری در اتحادیه اروپا، کشورهای با جمعیت بیشتر مثل آلمان، انگلیس، فرانسه و ایتالیا به خاطر جمعیت بیشتر ، رای و تاثیر بیشتری در تصمیم گیری ها دارند و اگر قرار باشد ترکیه نیز در اتحادیه اروپا پذیرفته شود با جمعیتی بالغ بر ۷۷ میلیون نفر به عنوان پنجمین کشور تاثیرگذار در تصمیم گیری ها شناخته می شود و کشورهای اتحادیه اروپا حاضر نیستند چنین فرصتی به این کشور بدهند.

جالب اینجاست که اردوغان با اینکه هنوز ترکیه به اتحادیه اروپا راه پیدا نکرده است و شاید اصلا هیچ گاه راه پیدا نکند گفته است اگر هر خانواده ترکیه ای سه فرزند بیاورند ، تا سال ۲۰۳۷ آلمان را هم پشت سر می گذاریم و پرجمعیت ترین کشور اروپا می شویم!

عقده حقارت باعث می شود که انسان در گفتار و رفتار طوری عمل کند که بیشتر مطرح شود و از هر راهی در پی کسب قدرت بیشتر برآید تا وانمود کند که از دیگران بالاتر است حتی اگر گفتار و رفتارش تناقض آمیز باشد.

ترکیه از یک طرف روابط خود با رژیم صهیونیستی را گسترش می دهد به طوری که حجم مبادلات تجاری ترکیه با اسرائیل در طی دو سال ، ۳۵ درصد افزایش یافت و از طرف دیگر ادعای رهبری جهان اسلام و حمایت از فلسطین را دارد!

راستی این روزها که غزه، تحت آماج حملات اسرائیل است رهبری جهان اسلام آمریکایی چه می کند؟ آیا در فکر تجهیز تروریست های سوریه است یا شاید در معاشقه با خواننده ای دیگر!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر