1

چگونه تازه تولد یافته جای برادر شهیدش را می گیرد+تصاویر

  • کد خبر : 46862
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۳

زنان محل دور او جمع شدند تا او را آرام کنند، آنها می دانستند که او در ماههای آخر حاملگی است و ناراحتی زیاد و ضرباتی که وی بر خودش وارد می کند، اصلا برایش خوب نیست.

«جمیله» با ورود به خانه خبر شهادت فرزندش را شنید، باورش نمی شد که مطر با اصابت ترکش خمپاره به قلب و سرش در دم جان باخته باشد.

به گزارش فارس به نقل از فلسطین الیوم، منزل شهید «مطر ابو العلا» با شنیدن خبر شهادت وی مملو از صدای ناله و زاری افراد خانواده و آشنایان شد، همه نگران آن بودند که چطور خبر شهادت مطر را به مادرش جمیله برسانند که در بیرون منزل است، او هنوز نمی دانست که فرزندش به شهادت رسیده است.

جمیله با ورود به خانه خبر شهادت فرزندش را شنید، آنچه را که شنیده بود، باور نمی کرد، مطر ابوالعلا با اصابت خمپاره‌های موشک به قلب و سر و تمامی اعضای بدنش در دم جان باخته بود. جمیله به سختی برای فرزندش که در حملات موشکی صهیونیست ها در منطقه تله المنطار در الشجاعیه به شهادت رسیده بود، گریست. زنان محل دور او جمع شدند تا او را آرام کنند، آنها می دانستند که او در ماههای آخر حاملگی است و ناراحتی زیاد و ضرباتی که وی بر خودش وارد می کند، اصلا برایش خوب نیست.

جمیله به بیمارستان منتقل شد و تنها چند ساعت بعد از شهادت فرزندش، فرزند جدید خود را به دنیا آورد، او نام پسر تازه متولد شده‌اش را مطر گذاشت تا به صهیونیست ها بفهماند که آنها اگر چند فلسطینی را به شهادت می رسانند، فلسطینی های دیگری با نفرت از صهیونیست ها متولد می‌شوند تا راه مقاومت و تلاش برای آزادی سرزمین های اشغالی شان را ادامه دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46862

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر