0

فیلم | جشن صعود در قائمشهر؛ سلامِ نساجی‌چی‌ها به لیگ برتر

  • کد خبر : 473163
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۳:۵۴

ساری- ایرنا- تیم فوتبال نساجی مازندران با برد خانگی ۱ – ۰ مقابل مس شهربابک در هفته سی‌اُم لیگ دسته یک علاوه بر رساندن فاصله‌اش با این تیم در صدر جدول به عدد پنج، با توجه به تساوی صنعت نفت آبادان و شهرداری نوشهر و ۱۳ امتیازی شدن فاصله امتیازی با تیم سوم جدول، در […]

ساری- ایرنا- تیم فوتبال نساجی مازندران با برد خانگی ۱ – ۰ مقابل مس شهربابک در هفته سی‌اُم لیگ دسته یک علاوه بر رساندن فاصله‌اش با این تیم در صدر جدول به عدد پنج، با توجه به تساوی صنعت نفت آبادان و شهرداری نوشهر و ۱۳ امتیازی شدن فاصله امتیازی با تیم سوم جدول، در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌ها صعودش به لیگ برتر را قطعی کرد. نساجی‌چی‌ها در پایان بازی با مس شهربابک با حضور هواداران در ورزشگاه شهید وطنی جشن صعود برگزار کردند.
source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=473163
  • دیدگاه‌ها برای فیلم | جشن صعود در قائمشهر؛ سلامِ نساجی‌چی‌ها به لیگ برتر بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

آمار کرونا
[cov2019]