وزیر جنگ سابق آمریکا ضمن استقبال از یادداشت تفاهمنامه میان تهران و واشنگتن و تمدید آتشبس، اذعان کرد که ایران در برابر حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی «بسیار موفق» بوده است.
source
وزیر جنگ سابق آمریکا: ایران در برابر آمریکا و اسرائیل بسیار موفق بوده است
وزیر جنگ سابق آمریکا ضمن استقبال از یادداشت تفاهمنامه میان تهران و واشنگتن و تمدید آتشبس، اذعان کرد که ایران در برابر حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی «بسیار موفق» بوده است.source
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=473170
- دیدگاهها برای وزیر جنگ سابق آمریکا: ایران در برابر آمریکا و اسرائیل بسیار موفق بوده است بسته هستند
