2

هیچ باشگاه نظامی حق جذب سرباز ورزشکار را ندارد

  • کد خبر : 4942
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۳

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام رایزنی برای رفع مشکل طرح «سرباز قهرمان»، همچنین تاکید کرد: ورزشکارانی که خدمت سربازی را نگذرانده‌اند و معافیت تحصیلی دارند، نمی‌توانند با باشگاه‌های خارج از کشور قرارداد ببندند. افق – ایسنا:سردار کمالی درباره بکارگیری سربازان مشمول در باشگاه‌های ورزشی، اظهار کرد: با فدراسیون فوتبال به […]

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام رایزنی برای رفع مشکل طرح «سرباز قهرمان»، همچنین تاکید کرد: ورزشکارانی که خدمت سربازی را نگذرانده‌اند و معافیت تحصیلی دارند، نمی‌توانند با باشگاه‌های خارج از کشور قرارداد ببندند.

افق – ایسنا:سردار کمالی درباره بکارگیری سربازان مشمول در باشگاه‌های ورزشی، اظهار کرد: با فدراسیون فوتبال به توافق رسیدیم که از این پس برای بکارگیری و عقد قرارداد با بازیکنان ۱۸سال و بالاتر، از این افراد کارت پایان خدمت، معافیت و یا مجوز سازمان وظیفه عمومی را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: مشمولانی که خدمت سربازی را نگذرانده‌اند ولی معافیت تحصیلی دارند نمی‌توانند با باشگاه‌های خارج از کشور قرارداد ببندند.

هیچ باشگاه نظامی حق جذب سرباز ورزشکار را ندارد

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: هیچ باشگاه نظامی حق جذب سرباز ورزشکار را ندارد و باید از سوی تربیت ‌بدنی ستاد کل نیروهای مسلح برای جذب سرباز ورزشکار مجوز بگیرد.

وی در این‌باره افزود: تمام باشگاه‌هایی که تحت‌ پوشش نیروهای مسلح هستند، می‌توانند اسامی ورزشکاران مشمول را به سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح ارسال کرده و پس از اخذ مجوز این افراد را جذب کنند در غیر این صورت باشگاه‌های نظامی و انتظامی حق بکارگیری سرباز ورزشکار را ندارند.

رایزنی‌ برای رفع مشکل طرح «سرباز قهرمان»

کمالی درباره طرح «سرباز قهرمان» هم با بیان اینکه این طرح دارای مشکلاتی است که باید برطرف شود، افزود: تمام ورزشکارانی که عضو تیم ملی هستند و یا به تیم ملی دعوت می‌شوند، می‌توانند از طرح «سرباز قهرمان» استفاده کنند. البته ورزشکاری که از طرح «سرباز قهرمان» استفاده می‌کند نمی‌تواند در باشگاهی عضویت داشته باشد.

وی ادامه داد: متقاضیان این طرح باید تقاضای خود را به سازمان تربیت بدنی ارسال کنند و تقاضای آن‌ها از سوی سازمان تربیت‌بدنی به ستاد کل ارسال شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورتی که تقاضای مشمول ورزشکار مورد موافقت قرار گرفت این افراد می‌توانند از این طرح استفاده کنند اما مشکلی که این طرح دارد این است که فردی که مشمول طرح سربازقهرمان شد دیگر نمی‌تواند در باشگاه‌ فعالیت کند به طور مثال یک فوتبالیست هیچ‌گاه از این طرح نمی‌تواند استفاده کند، مگر آن‌که دیگر عضو هیچ باشگاهی نباشد.

کمالی در خاتمه با بیان اینکه رایزنی‌هایی برای برطرف شدن مشکل این طرح صورت گرفته است به ایسنا اظهار کرد: ورزشکارانی که رشته‌ آنها نیاز به باشگاه ندارد در حال حاضر می‌توانند طرح «سرباز قهرمان» استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر