2

ما تازه در ابتدای راهیم و امید بسیاری به آینده داریم

  • کد خبر : 49511
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲

ولایتی گفت: کشورهای غربی از طریق رسانه‌ها و اظهارنظرهایشان نمی‌توانند برای مردم مسلمان جهان اسلام تعیین تکلیف کنند.

مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری با بیان اینکه کشورهای غربی از طریق رسانه‌ها و اظهارنظرهایشان نمی‌توانند برای مردم مسلمان جهان اسلام تعیین تکلیف کنند، گفت: ما تازه در ابتدای راهیم و امید بسیاری به آینده داریم.

علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در حاشیه نشست خبری اجلاس اساتید مسلمان و بیداری اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این اجلاس اظهار داشت: امیدواریم نتیجه این گردهمایی بتواند برای ملت‌های مسلمان مفید و راهگشا باشد.

وی با اشاره به حضور اساتید کشورهای اسلامی در ایران گفت: دو روز قبل از برگزاری اجلاس، اساتید فرصت خواهند داشت که از نقاط مختلف ایران بازدید کنند و تحولاتی را که ظرف این سی و چند سال در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است را ببینند.

ولایتی تأکید کرد: قصد نداریم در این اجلاس فقط در یک محیط در بسته جمع شویم و اساتید سخن بگویند و بشنوند.

وی درباره پیش‌بینی خود در زمینه نیمه‌کاره ماندن برخی انقلاب‌ها و متراکم شدن انرژی بیداری اسلامی برای موج جدید انقلاب‌ها در آینده، گفت: کشورهای غربی از طریق رسانه‌ها و اظهارنظرهایشان نمی‌توانند برای مردم مسلمان جهان اسلام تعیین تکلیف کنند.

مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری تأکید کرد: مسلمانان جهان نگاه نمی‌کنند که غربی‌ها چه رهنمودهایی را برای اجرا به آنان توصیه می‌کنند، چرا که چند قرن فرهنگ غرب را تجربه کرده‌اند و دیدند که صادرات فرهنگی غرب در جهت استثمار ملل مسلمان است.

وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی با این سخنان متوقف نمی‌شود، تصریح کرد: ما تازه در ابتدای راهیم و امید بسیاری به آینده داریم.

ولایتی در پاسخ به سؤالی درباره دلایل برگزاری این نشست‌ها، اظهار داشت: بدون این نشست‌ها و تبادل نظر بین فرهیختگان و اصحاب فکر در جهان اسلام امکان اینکه بتوانیم بیداری اسلامی را به سمت کمال برسانیم، نیست.

وی تأکید کرد: حتماً باید بین اصحاب فکر جهان اسلام این تبادل نظرها صورت بگیرد چرا که این مجامع فرصتی برای همین تبادل نقطه‌نظرات است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=49511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر