2

دیدار آیت‌الله نوری همدانی با رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

  • کد خبر : 5164
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹

آیت‌الله حسین نوری همدانی در راستای طرح سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در جهت توسعه و تعمیق مناسبات دینی با کشورهای مسلمان به کنیا و تانزانیا سفر کرد. «محمدباقر خرمشاد» رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، روز گذشته و به منظور قدردانی از تلاش‌های این مرجع تقلید به شهر قم سفر کرد و ضمن ارائه […]

آیت‌الله حسین نوری همدانی در راستای طرح سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در جهت توسعه و تعمیق مناسبات دینی با کشورهای مسلمان به کنیا و تانزانیا سفر کرد.
«محمدباقر خرمشاد» رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، روز گذشته و به منظور قدردانی از تلاش‌های این مرجع تقلید به شهر قم سفر کرد و ضمن ارائه گزارش‌ مختصری از فعالیت‌های سازمان متبوع خود از تلاش‌های آیت‌الله نوری همدانی تجلیل کرد.
آیت‌الله نوری همدانی نیز در این دیدار با تأکید بر ضرورت شناساندن هر چه بیشتر ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی به مردم دنیا، اظهار داشت: مستضعفان و مظلومان عالم و کسانی که انقلاب اسلامی ایران را به خوبی شناسایی و درک کرده‌اند، این انقلاب را پناهگاهی برای خود دانسته و آن را نجات‌دهنده مستضعفان جهان می‌دانند.
وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر خود به کشورهای مختلف افزود: مسیحیانی که در این کشورها به دین مبین اسلام گرویده‌اند، تغییر دین خود را مدیون انقلاب و رفتارهای امام راحل‌(ره) می‌دانند.
این مرجع تقلید همچنین به سفر اخیر خود به کشور آفریقایی کنیا اشاره کرد و گفت: در این سفر با مسیحانی که به دین اسلام پیوسته بودند، دیدارهایی داشتم.
وی ادامه داد: آنها از ارتباط برخی از سران کشورهای اسلامی با کفار و زیر سلطه بودن این سران به شدت انتقاد می‌کردند و می گفتند که در این برهه از زمان، فقیهی در ایران و در برابر سلطه استکبار ایستادگی کرد، افق روشنی برابر دنیا گشود و این اسلام است که تمام پست‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.
آیت الله نوری همدانی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران توانسته است مسلمانان جهان را بیدار کند، چهره واقعی استکبار و مزدوران جهان را به مردم بشناساند و مردم در سایه این انقلاب توانسته‌اند منطق اسلام را به خوبی درک کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر