0

راه نجات از فتنه رجوع به قرآن و معارف قرآنی است

  • کد خبر : 54580
  • ۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۴

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جغتایی در یادداشتی با عنوان درمان فتنه با قرآن عنوان کرد: در زمان فتنه حق و باطل در هم آمیخته می‌شوند، گرد و غبار فتنه نمی‌گذارد حق را از باطل تشخیص داد، لذا باعث انحراف عموم و حتی بعضی از خواص می‌شود. نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت همچنین می‌افزاید: […]

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جغتایی در یادداشتی با عنوان درمان فتنه با قرآن عنوان کرد: در زمان فتنه حق و باطل در هم آمیخته می‌شوند، گرد و غبار فتنه نمی‌گذارد حق را از باطل تشخیص داد، لذا باعث انحراف عموم و حتی بعضی از خواص می‌شود.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت همچنین می‌افزاید: در این حال راه نجات از فتنه رجوع به قرآن و معارف قرآنی است. پیامبر(ص) می فرماید: زمانی که فتنه ها چون ظلمت و تاریکی شما را فرا گرفت به قرآن پناه ببرید. همیشه باید محور زندگی را معارف قرآن قرار دهیم.

درفتنه سال ۸۸ ملت غیور و بصیر ایران با عمل به معارف قرآنی و تمسک به اهل بیت توانستند غبار فتنه را نابود کنند. عاملین فتنه در عاشورای حسینی سال ۸۸ در واقع روی یزیدیان و لشکر کوفه را سفید کردند. آنان همزمان با لشکر عمر سعد تأسی به فتنه گران زمان امام حسین (ع) کردند و پرچم های عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را به آتش کشیدند و با صوت و هلهله و کف زنان خاطرات تلخ کوفیان و شامیان را در تاریخ تکرار نمودند. آنان در افکار مغرورانه پیروزی بودند، غافل از اینکه ملت غیور و ولایت‌مدار با تأسی به قرآن و اهل بیت بر روی این فتنه قرمز می‌کشند. در نهم دی ماه ۸۸ سیلی از مردم، با بصیرت و آگاهی و غیرت دینی و ولایی در صحنه حاضرمی‌شوند و غبار کثیف و زهرآلود فتنه را خاموش می‌کنند.

وقتی که پیامبر(ص) به عمار می فرماید: ای عمار! بعد از من فتنه هایی رخ خواهد داد، در این شرایط از علی(ع) و حزب علی(ع) پیروی کن؛ چرا که علی(ع) با حق است و حق با علی(ع). اینجاست که مقام معظم رهبری در اوج فتنه می فرماید: أین عمار؟کجاست عمار؟ که در پی فرمایش ایشان، مردم وفاداری خویش را نسبت به قرآن و اهل‌بیت(علیهم السلام) ابراز می‌نمایند که تاریخ اسلام از زمان پیامبر(ص) تا به امروز چنین ملتی را سراغ ندارد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54580

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر