3

هاشمی:ائتلاف ۲+۱ اقدامی جهت هم‌افزایی است

  • کد خبر : 54921
  • ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه موضوع ائتلاف حداد عادل با قالیباف و ولایتی در دستور کار این فراکسیون نبوده است گفت: با وجود اینکه ائتلاف اقدام خوبی است اما فراکسیون اصولگرایان قبل از این ائتلاف جمع‌بندی خاصی در این رابطه نداشته است.

مهدی هاشمی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ائتلاف آقایان حداد عادل و قالیباف و ولایتی فی‌نفسه و بالذات اقدامی خوب و درجهت هم‌افزایی است و می‌توان از آن با عنوان اقدام میمون و مبارک نام برد.

وی ادامه داد: با وجودی که این ائتلاف در جهت جلوگیری از واگرایی و تقویت هم‌افزایی اصولگرایان است ولی در مورد صحت و سقم اخبار منتشر شده در مورد جزییات این ائتلاف نمی‌توان اظهار نظری دقیقی داشت.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان تاکید کرد که هرگونه اقدامی برای جلوگیری از واگرایی اصولگرایان و رسیدن به کاندیدای واحد امری مثبت به شمار می‌رود.

هاشمی در عین حال گفت که حداد عادل برای افزایش چتر ائتلاف با دیگران قطعا فکر و مشورت خواهد کرد و مذاکراتی خواهد داشت ولی رسانه‌ای کردن این موارد در شرایط کنونی بسیار زود است.

وی در مورد طرح موضوع ائتلاف ۲+۱در فراکسیون اصولگرایان گفت: این موضوع به صورت رسمی در دستور کار فراکسیون نبوده است ولی قبلا در مورد کلیات ائتلاف صحبت شده بود و طبق اطلاعاتی که دارم در هیات رییسه نیز بحث شده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54921

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر