1

محاکمه مردی که با ضربه مشت همسرش را کشت

  • کد خبر : 57966
  • ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵

مرد جوان که متهم است همسرش را با ضربه های مشت به قتل رسانده در جلسه دادگاه منکر قتل شد.

در جلسه محاکمه که در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی همت یار برگزار شد نماینده دادستان در تشریح کیفر خواست گفت: در این پرونده غلامرضا ۳۰ ساله متهم است در تاریخ ۲۴ مرداد سال ۸۹ همسر خود به نام زینب را با ضربات محکم به سرش به قتل رسانده است.

او در جریان تحقیقات اعتراف کرده که دو ضربه به صورت و سر همسرش وارد کرده است. با توجه به اینکه مقتول یک کودک صغیر دارد دادستان به نمایندگی از او برای متهم تقاضای قصاص می کند.

در ادامه رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به غلامرضا از او خواست به دفاع از خود بپردازد. متهم نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه اظهار داشت: من حدود یک سال بود که به مواد مخدر اعتیاد داشتم و این زن را به دلیل اینکه کسی را نداشت به خانه ام آورده و عقد کردیم. چند روز قبل از این ماجرا او مدعی شد که سه نفر به زور وارد خانه مان در پیشوا شده و وی را مورد تجاوز قرار داده اند که در این رابطه پرونده ای را در دادگاه تشکیل داده بودیم.

متهم ادامه داد: شب قبل از حادثه پدرم زینب رابه خانه آورد. ظهر روز بعد او از خواب بیدار شد و من درباره روابطش با افراد غریبه پرسیدم. اما زینب از جواب دادن طفره می رفت به همین خاطر عصبانی شده و یک سیلی به صورتش زدم. اما ضربه من باعث مرگ او نشد.

در ادامه وکیل متهم در دفاع از موکلش گفت: غلامرضا شاید همسرش را کتک زده باشد اما پزشکی قانونی مشخص نکرده که او بر اثر همین کتک ها کشته شده است یا صدمات دیگری که در بدنش وجود داشته است. موکل من تنها دو ضربه به سر و صورت مقتول وارد کرده اما پزشکی قانونی وجود صدمات دیگر از جمله بریدگی بر روی کف دست مقتول ر اتایید کرده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر از دادگاه تقاضا می کنم دو نفر شاهد که از ماجرا مطلع هستند را به دادگاه احضار کرده و از آنها تحقیق شود.

غلامرضا زمانی که برای آخرین دفاع در  جایگاه حاضر شد اظهار داشت: من خواستار روشن شدن ماجرا هستم. اگر ضربات من باعث مرگ شده است حاضرم مجازات شوم. زینب قصد داشت دخترش را ۱۵ میلیون تومان به یک پزشک بفروشد. ضربه ای که من زدم باعث مرگش نشد  حتی با کمک پدرم او را به بیمارستان رساندیم که پزشکان نتوانستند برای نجات جانش کاری انجام دهند.

پس از آخرین دفاعیات متهم رئیس دادگاه و ۴ قاضی مستشار برای صدور حکم وارد شور شدند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57966

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر