1

آرزو دارم در بیرون از خانه احساس امنیت کنم+سند

  • کد خبر : 57969
  • ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰

یک کودک آمریکایی در نامه ای به هافینگتون پست، آرزوی خود را ممانعت از کاربرد تسلیحات و اسلحه در جامعه آمریکا و گشت آزادانه در خیابان می داند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هافینگتون پست، ایان گلسر در این نامه می نویسد: اگر می توانستم چیزی را در دنیا تغییر دهم آن حمله های مسلحانه و با تفنگ بود. اگر شما در امان نباشید یا ندانید که چه کاری را انجام دهید چنین احساساتی می توانند خطرناک باشند.

این کودک آمریکایی می نویسد: نباید به فروشگاههای اجازه داد تا این تسلیحات را به افراد عادی بفروشند زیرا که به نظر من نباید اسلحه های بیشتر وجود داشته باشد.

گلسر که در واکنش به کشتارهای اخیر در مدارس و اماکن عمومی آمریکا از جمله مدرسه ای در “سندی هوک” کنتیکت نامه خود را نوشته، می نویسد: ممنوعیت اسلحه های تهاجمی برای من بسیار مهم هستند زیرا زمانی که به مدرسه ، سینما یا تئاتر می روم ترس کمتری خواهم داشت. زمانی که من می ایستم فکر می کنم که کسی می خواهد به سوی من تیراندازی کرده و من را بکشد.

وی می نویسد: هر کسی باید فکر کند که ممنوعیت حمله با اسلحه ایده خوبی است زیرا که انسان های بیشتری زنده خواهند ماند. در این زمان مردم برای رفتن به بیرون از خانه هایشان واهمه ای نخواهند داشت و به جای اینکه غمگین و سوگوار باشند خوشحال و شاد خواهند بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57969

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر